کد خبر ۳۱۰۷۵ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
دبیر هیئت تیراندازی قم خبر داد:

اهدای مدال آسیایی تیرانداز قمی به خانواده شهدا

دبیر هیئت تیراندازی استان قم از اهدای مدال آسیایی تیرانداز قمی به خانواده شهدا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد جواد متقیان‌نژاد اظهار داشت: سیده رویا صبح خیز دارنده مدال نقره تیراندازی نوجوانان آسیا به میزبانی هند مدال نقره خود را در این مسابقات به خانواده شهدا تقدیم کرد.

وی افزود: این تیرانداز نوجوانان قمی هفته گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا در دهلی نو موفق شد با اختلاف ناچیز نسبت به تیرانداز هندی، مقام نایب قهرمانی آسیا را در ۱۰ متر سلاح بادی کسب کند و برای ورزش قم افتخار آفرین شود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: صبح خیز پس از بازگشت به قم، مورد استقبال قرار گرفت و سپس در مراسم یادواره مشق عشق به منظور گرامیداشت مقام شامخ شهدای استان قم حضور پیدا کرد و مدال خود را به خانواده شهدا تقدیم کرد.

متقیان‌نژاد بیان داشت: با توجه به اینکه مدال صبح خیز نخستین مدال آسیایی بانوان تیرانداز قم محسوب می‌شود، کسب این مدال برای جامعه تیراندازی قم از ارزش بسیار زیادی برخوردار است اما صبح خیز با اهدای مدال خود به خانواده شهدا ارزش این مدال را بیشتر کرد.

وی عنوان کرد: رویا صبح خیز در حال حاضر در لیگ بر‌تر تیراندازی کشورمان حاضر است و مسابقات بین المللی زیادی را در یکی دو سال آینده در پیش دارد و باید از سال آینده در رده سنی جوانان فعالیت کند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: علاوه بر صبح خیز، در بخش بانوان تیراندازان دیگری را داریم که می‌توانند در آینده برای استان قم افتخار آفرین باشند و بر همین مبنا تیم کوثر قم در لیگ دسته اول کشور حاضر است.

متقیان‌نژاد افزود: این تیم با ترکیبی از تیراندازان بانوی قمی و با میانگین سنی پایین در لیگ دسته اول حاضر شده است و خود را برای حضور در هفته سوم لیگ آماده می‌کند در حالی که در مسابقه اخیر خود روز جمعه برابر تیم هیئت تیراندازی استان خوزستان در بخش تفنگ بادی به پیروزی رسید و در بخش تپانچه مغلوب شد.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com