کد خبر ۳۰۹۹۴ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
با حضور آیت‌الله مکارم‌شیرازی

نسخه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم‌شیرازی رونمایی شد‌

نسخه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی صبح امروز سالن اجتماعات مدرسه امام کاظم (ع) رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، نسخه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی صبح امروز سالن اجتماعات مدرسه امام کاظم (ع) رونمایی شد.

در این مراسم با حضور آیت‌الله مکارم‌شیرازی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین وحید علیان‌نژاد اظهارداشت: این پایگاه برای پاسخگویی به دغدغه‌های مقلدان آیت‌الله مکارم‌شیرازی راه‌اندازی شده است.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی و فناوری اطلاعات دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به اینکه اخبار، تقویم اسلامی، پرسش و پاسخ، بخش احکام شرعی، چند رسانه‌ای و نرم افزارهای اسلامی از قسمت‌های مختلف این سایت است افزود: درس و پند، کتاب و مقاله و نشانی دفا‌تر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از بخش‌های دیگر این سایت است.

وی با اشاره به اینکه در این سایت سئوالات فقهی، اعتقادی و اخلاقی مخاطبان به صورت آنلاین، پیام کوتاه و چت الکترونیکی پاسخ داده می‌شود عنوان کرد: این سایت منبع کاملی از معارف و احکام اسلامی است.

علیان‌نژاد با اشاره به اینکه دسترسی به متن قرآن کریم، مفاتیح و نهج البلاغه به همراه تفسیر و ترجمه آیت‌الله مکارم وجود دارد خاطرنشان کرد: دروس ایشان شامل متن، صوت و فیلم درس با تفکیک موضوع در سایت موجود است.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات دفتر آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه بیش از 650عنوان از کتب و مقالات تالیفی آیت الله مکارم شیرازی در این پایگاه بارگزاری شده است تصریح کرد: بیش از 6 هزار سوال و شبهه در این پایگاه تا امروز پاسخ داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه به زبان‌های انگلیسی، اردو، روسی و آذری در دسترس است خاطر نشان کرد: این سایت در آینده نزدیک به زبان‌های اسپانیولی و فرانسه مجهز می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com