کد خبر ۳۱۰۲۶ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۴
حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی:

کاهش عزت و نفوذ دشمن حداقل آثار برجام است

حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی امام جمعه پردیسان قم کاهش عزت، فرآهم آوردن مقدمات نفوذ دشمن و خراب تر شدن اقتصاد را تنها بخشی از محصلات کنونی برجام دانست و گفت: امیدواریم عاقبت تکلیف برجام به خیر بگذرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته  در مسجد حضرت زینب کبری(س) پردیسان قم ضمن تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: مدل امامت غدیر برای نخستین بار پس از حکومت حضرت امیر مؤمنان علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع) به واسطه انقلاب اسلامی در نظام شیعه به وجود آمد؛ این مدل، در تمام وجوه حتی مظلومیت همیشگی به مدل امامت غدیر شباهت دارد.

امام جمعه شهرک پردیسان قم بیان کرد: این‌که وزیر خارجه عربستان اجازه ملاقات به وزیر خارجه ایران نمی‌دهد، به این دلیل است که تمام ارزش‌های غدیر نزد سعودی‌ها به فراموشی سپرده شده است.

وی با بیان این‌که دست دادن به شیطان، اهانت به ملت است، ادامه داد: کار دوران پسابرجام به جایی رسیده که هرگونه خیانت و اهانتی به مردم ایران صورت می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به حوادث اخیر عربستان اشاره کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی ابراز کرد: خودبرتربینی کاذب عربستان به جایی رسید که وزیر خارجه خام این کشور به صراحت به رییس جمهور ایران توهین می‌کند.

وی افزود: تاکنون برجام چند خصوصیت قطعی داشته است که از جمله می‌توان به کاهش عزت، اقتدار و احترام ایران و ایرانی، فرآهم آوری مقدمات نفوذ دشمن و خراب‌تر شدن اقتصاد دولت اشاره کرد.

رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی خاطرنشان کرد:‌ صحن علنی این هفته مجلس شورای اسلامی تکلیف برجام را مشخص می‌کند و این در حالی است که «سالی که نکوست، از بهارش پیداست» حداقل حاصل برجام، نفوذ به کشور و مجلسین است و امیدواریم روز یک‌شنبه عاقبت تکلیف برجام به خیر بگذرد.

منبع : رسا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com