کد خبر ۳۱۰۵۶ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۲
در دیدار امام جمعه پردیسان مطرح شد

تاکید آیت‌الله نوری همدانی بر رسیدگی به مشکلات مردم مناطق حاشیه‌ای

یکی از مراجع تقلید با اشاره به مشکلات مردم پردیسان، گفت: مردم پردیسان برای تامین مایحتاجشان با مشکلاتی مواجه هستند باید هر چه سریعتر به این مشکلات رسیدگی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه پردیسان، با اشاره به اینکه ائمه جمعه باید همه جوانب جامعه را در نظر بگیرند، اظهار کرد: امروز ائمه جمعه یکی از ارکان اسلام به شمار می‌روند.

وی افزود: مساجد دارای جایگاه بالایی در اسلام هستند زیرا که تمام مراسم‌ها و برنامه‌ها از مساجد آغاز می‌شود، مساجد در هر شهری دارای یک موقعیت خاص هستند از همین رو باید از این موقعیت برای ترویج اسلام استفاده کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید مایحتاج مردم تامین شود، گفت: مردم برای تامین مایحتاجشان نباید به سختی بیفتند، گاهی اوقات نامه‌هایی از سوی مردم پردیسان به بنده می‌رسد که متوجه می‌شوم آنان برای تامین مایحتاجشان با مشکلاتی مواجه هستند از همین رو باید به این مشکل رسیدگی شود.

آیت‌الله نوری‌همدانی تصریح کرد: در نظام مردم سالاری مردم جایگاه بالایی دارند، از همین رو باید به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com