کد خبر ۳۱۰۳۰ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
مجری احداث کتابخانه عمومی مرکز بررسی‌های اسلامی مطرح کرد

هزینه کرد 3 میلیارد تومانی برای کتابخانه عمومی پردیسان

مجری احداث کتابخانه عمومی مرکز بررسی‌های اسلامی گفت: این کتابخانه در مساحت سه هزار و 600 متری بنا شده که تا کنون سه میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مهندس سید مصطفی آقایی در آیین افتتاح کتابخانه عمومی مرکز بررسی های اسلامی که با حضور آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در قم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس، صادقی استاندار قم، آیت الله گرامی و جمع بسیاری از شخصیت های علمی، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و دیگر مسئولان برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: در سال 87 حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی تصمیم به احداث کتابخانه عمومی گرفتند که بنا به پیشنهاد حجت‌الاسلام نواب، منطقه پردیسان به لحاظ حضور حداکثری طلاب و فضلای حوزه برای احداث این کتابخانه انتخاب شد.

وی با اشاره به همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی و واگذاری زمین تصریح کرد: این کتابخانه در مساحت سه هزار و 600 متری بنا شده که تا کنون سه میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

مجری احداث کتابخانه عمومی مرکز بررسی‌های اسلامی با بیان اینکه این کتابخانه دارای دو سالن مطالعه، مخزن کتاب، سالن مطالعه اساتید و اتاق برای محققین است، اضافه کرد: تمام تجهیزات مدرن برای این مجموعه دیده شده اما به دلیل کمبود اعتبارات بخشی از این تجهیزات، به ویژه تجهیزات ایمنی و همچنین فضاسازی مجموعه ناقص مانده است.

آقایی با تأکید بر اینکه احداث این کتابخانه در رشد علمی طلاب بسیار تاثیرگذار خواهد بود بیان کرد: این ساختمان به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته پایان کار خود را از شهرداری بگیرد و از آنجایی که بانی این مجموعه قصد دارد تا کتابخانه را وقف کند و برای وقف هم پایان کار مورد نیاز است، از مسئولان تقاضای همکاری‌های لازم برای این موضوع را داریم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com