کد خبر ۳۱۱۸۱ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

اماکن ورزشی قم به کتابخانه مجهز می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه اماکن ورزشی قم به کتابخانه باز مجهز می‌شوند گفت: خانواده شهدای ورزشکار و ایثارگر قم تجلیل می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسن عابدی در نشست خبری هفته تربیت بدنی و ورزش که امروز در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی و ورزش برنامه‌هایی در زمینه فرهنگی و ورزشی در قم انجام می‌شود که به رشد ورزش قم کمک شایانی می‌کند.

وی افزود: برگزاری مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان ورزش قم نخستین برنامه این هفته است که روز پنج شنبه در فرهنگسرای جوان قم انجام می‌شود و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیز روز جمعه برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان قم گفت: شورای ورزش همگانی قم نیز هفته آینده در استانداری قم و با حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود و برگزاری همایش ورزش همگانی جانبازان و معلولان نیز به مناسبت هفته پارالمپیک در سالن شهید رضاییان در دستور کار قرار دارد.

عابدی بیان کرد: در بخش جشنواره ورزشی دانشجویان، دانش آموزان، کارکنان، کارگران و ورزش‌های صبحگاهی، کوهپیمایی عمومی کارکنان دولت در قله برف انبار و ورزش صبحگاهی ویژه کارکنان دولت بانوان در بوستان نرگس انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های این هفته در حوزه فرهنگی، تجلیل از خانواده 26 شهید و ایثارگر ورزشکار و مراسم غباروبی از گلزار شهدا است که روز 23 مهر ماه در گلزار شهدای استان قم برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: در بخش برنامه‌های ورزش دانش آموزی، دانشجویی و سازمان‌های مردم نهاد، مسابقات ورزشی ویژه زوج‌های جوان در فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود و زنگ ورزش مدارس نیز با همکاری آموزش و پرورش به صدا در می‌آید.

عابدی گفت: برگزاری ورزش صبحگاهی کارکنان دولت با حضور استاندار قم، برگزاری کارگاه تخصصی روان‌شناسی ورزش و افتتاح جشنواره قرآنی ورزشکاران و تقدیر از برترین‌های ورزشی در زمینه فرهنگی از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش قم در هفته تربیت بدنی و ورزش است.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های این هفته برگزاری مسابقات متنوع ورزشی مردان و زنان در 40 رشته ورزشی و نیز برگزاری این مسابقات در 20 رشته ورزشی در بخش‌ها و روستا‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم بیان کرد: در نظر داریم اماکن ورزشی استان را به کتابخانه باز تجهیز کنیم و اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است و بخشی از این اماکن در هفته تربیت بدنی و ورزش شامل 2 مکان، به کتابخانه باز مجهز می‌شوند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com