کد خبر ۳۱۰۳۱ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷
رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

صدور 64 اخطاریه زیست محیطی در استان قم

رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست استان قم از صدور 64 اخطاریه زیست محیطی به واحدهای صنعتی و معدنی آلاینده در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، علی احمدی با اشاره به عملکرد اداره حقوقی این اداره کل در سه ماهه دوم سال جاری اظهار کرد: در فصل تابستان امسال بیش از 64 اخطاریه بر اساس گزارش کارشناسان محیط زیست و شکایت های مردمی برای واحدهای آلاینده صنعتی و معدنی صادر شده است.

وی با بیان اینکه این اخطاریه‌ها شامل آلودگی زیست محیطی، خوداظهاری، توقف فعالیت، نصب سیستم پایش لحظه‌ای، اعلام یک در هزار فروش و همچنین اخطاریه اخذ مجوز است تصریح کرد: با توجه به اخطاریه‌های متعدد و گزارش کارشناسان، 10 پرونده در ارتباط با واحدهای آلاینده و تخلفات شکار و صید در مراجع قضایی تشکیل شده است.

رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به مواردی از تمرد، ممانعت از ورود و توهین به ماموران اجرایی این اداره کل اظهار کرد: در سه ماهه دوم سال جاری چهار واحد ذوب سرب و دو واحد فولاد در استان به دلیل آلایندگی‌های زیست محیطی و عدم توجه به اخطاریه ها پلمب شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com