کد خبر ۳۱۰۴۸ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸
مدیرکل امور پژوهشی حوزه خبر داد:

شرط حمایت از پایان‌نامه‌های حوزوی

مدیرکل امور پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور به بیان جزئیات حمایت از پایان نامه های حوزوی پرداخت و از راه‌اندازی بانک پایان نامه‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد رفیعی در پاسخ به این سئوال که معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه برای حمایت از پایان نامه های حوزوی چه برنامه‌ای دارد، اظهار کرد: حمایت از پایان نامه‌ها نیاز به اعتبارات مالی زیادی دارد، بنابراین ما در حد ضعیفی می‌توانیم از پایان نامه‌های حوزوی حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه پایان نامه‌هایی که در حوزه نیازسنجی تدوین شوند قابلیت حمایت را دارند، تصریح کرد: اگر پایان نامه خوبی بر اساس موضوعات مورد نیاز تدوین شود مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وجود ۵ هزار پایان‌نامه‌ در بانک جامع

مدیرکل امور پژوهشی معاونت پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور از راه‌اندازی بانک جامع پایان نامه‌های حوزه در کتابخانه آیت‌الله حائری در فیضیه خبر داد.

وی تاکید کرد که این بانک جامع حاوی اکثریت پایان نامه‌هایی است که در حوزه علمیه نوشته شده و یا از طریق حوزویان در مراکز علمی دیگر دفاع شده است.

حجت‌الاسلام رفیعی تصریح کرد: بیش از ۵ هزار پایان نامه در این بانک قرار دارد و تعداد پایان نامه‌های حوزوی هر سال رو به افزایش است.

مدیرکل امور پژوهشی معاونت پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه روزانه افراد زیادی به این بانک مراجع می‌کنند، افزود: افرادی که علاقه‌مند به مطالعات روش‌مند هستند می‌توانند به این بانک مراجعه کنند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com