کد خبر ۳۱۰۷۷ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
استاندار قم:

برنامه‌ریزی‌ها براساس نقشه تفضیلی و طرح‌ آمایش باشد

استاندار قم طرح‌های زودبازده و فقدان چشم‌انداز بلندمدت را از جمله مشکلات استان در برنامه‌ریزی عنوان کرد و گفت: برنامه‌های مسئولان باید براساس نقشه تفضیلی و طرح‌های آمایش استان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمهدی صادقی استاندار قم در جلسه کارگروه اقتصادی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری و با حضور روسای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، طی سخنانی برنامه‌ریزی بلندمدت را پیش نیاز هرگونه گام عملی دانست.

استاندار قم یکی از مشکلات استان را گرایش مدیران دستگاه‌ها به طرح‌های زودبازده و فقدان چشم‌انداز بلندمدت عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های مسئولان باید بر اساس نقشه تفضیلی و طرح‌های آمایش استان باشد.

وی توسعه شهرک‌های صنعتی استان و نیاز به زیرساخت‌های انرژی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: باید فازبندی‌ها و نیاز نهایی به زیرساخت‌ها در جلسات کارشناسی مشخص شود.

صادقی همچنین اصلاح روند جذب سرمایه‌گذاران را ضروری خواند و گفت: اقدامات حمایتی باید در صورت تایید اهلیت سرمایه‌گذاران صورت پذیرد.

وی هدف از تشکیل پنجره واحد اقتصادی را تسریع در سرمایه‌گذاری عنوان و خاطرنشان کرد: باید اطمینان خاطر لازم به بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان داده شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com