کد خبر ۳۱۴۳۰ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۴
استاندار قم:

ظرفیت‌های حوزوی قم برای نشر هنر و فرهنگ استان استفاده شود

استاندار قم با اشاره به اهمیت فرهنگ و هنر استان قم، گفت: ظرفیت‌های حزوی قم می‌توانند منتقل کننده هنر و فرهنگ استان قم باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدمهدی صادقی در نشست شورای عالی هنر استان قم که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت دست آوردهای هنری در استان قم، اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم هنر را به جایگاه اصلی و درست خود برسانیم باید ساختار درست و تعریف شده‌ای برای هنر ایجاد کنیم.

استاندار قم با بیان اینکه با همکاری و هم افزایی در بیین مسئولان و ادارات می‌توان در عرصه‌های مختلف پیشرفت داشت، افزود: هنر در استان قم بسیار اهمیت دارد که این مطلب بر لزوم توجه هر بیشترمسئولان بر این امر تاکید می‌کند.

وی با تاکید برظرفیت هنری موجود در استان قم، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های هنری استان قم بسیار بالا است که باید شناسایی شده و به کار گرفته شود.

صادقی با بیان اینکه قم می‌تواند در سطح فراملی هم در زمینه هنر مطرح باشد، تصریح کرد: باید به قشر فرهیخته استان قم در زمینه هنر فرصت داده شود تا بتوان در سطح ملی و حتی فراملی حرف برای گفتن داشته باشیم.

استاندار قم با تاکید بر اهمیت وجود حرم حضرت معصومه (س) در استان قم، خاطرنشان کرد: فضا و ظرفیت حوزوی در قم می‌تواند به عنوان یک رسانه جهانی فرهنگ و هنر قم را در عرصه‌های بین المللی مطرح کند.

وی با تاکید بر اهیمت تدوین اساسنامه شورای عالی هنر استان قم، تصریح کرد: باید سیاست‌های مدیریت کننده هنر استان قم توسط این شورا تدوین شود تا بتوان به پیشرفت‌های مناسبی دست یافت.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com