کد خبر ۳۱۰۹۰ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱
همزمان با هفته ملی کودک صورت می‌گیرد

اجرای طرح «دست‌های مهربان» در قم

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طرح «دست‌های مهربان» از جمله برنامه‌های هلال احمر برای هفته ملی کودک است که طی آن کودکان اسباب بازی‌های سالم خود را به کودکان بی‌بضاعت هدیه می‌دهند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد مصباحی پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفته ملی کودک که در مرکز شماره هشت کانون پرورش فکری کودکان استان قم برگزار شد با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان برای هفته ملی کودک، اظهار کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان «لبخندهای رنگی» و اجرای طرح «دست‌های مهربان» که در راستای آن کودکان اسباب بازی‌های سالم خود را به کودکان بی‌بضاعت هدیه می‌دهند از جمله این برنامه‌ها است.

وی در ادامه افزود: برگزاری مانور زلزله در مهدهای کودک‌، بازدید مهدهای کودک‌ از موزه تاریخ طبیعی به صورت رایگان و بازدید از ادارات برای آشنایی کودکان با مشاغل از اقدامات دیگر جمعیت هلال احمر برای هفته ملی کودک در سطح استان است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در پایان از انعقاد تفاهمنامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و اداره کل بهزیستی خبر داد و گفت: طی این تفاهمنامه آموزش‌های امدادهای اولیه به مربیان مهدهای کودک‌ ارائه خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com