کد خبر ۳۱۱۱۵ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
به مناسبت هفته کودک صورت می‌گیرد

دعای کودکان قمی برای کودکان جنگ زده جهان

کارشناس اداره آموزش و پرورش استان قم گفت: برنامه دعا و نیایش برای تمام کودکان به ویژه کودکان جنگ زده جهان از سری برنامه‌های آموزش و پرورش استان برای هفته ملی کودک است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علیرضا محمودی به برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش قم برای هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: راه اندازی ایستگاه‌های نقاشی در مدارس با محوریت شهدای غزه و یمن و آموزش علائم راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان ابتدایی از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف همچون جمله نویسی با مضمون کودک در این هفته اظهار کرد: برنامه‌های دیگر آموزش و پرورش برای این هفته شامل برگزاری بازی‌های شاد و محلی، دعا و نیایش برای تمام کودکان جهان بویژه کودکان جنگ زده و جشنواره‌های علمی در مدارس است.

کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: همچنین در این هفته اردوهایی در راستای آشنایی بیشتر کودکان با اماکن فرهنگی گردشگری سطح استان برای دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری جشن‌های نمادین در هر ناحیه و حضور مسئولین در کنار دانش آموزان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این هفته برنامه‌ای برای همیاران پلیس در مدارس، آشنایی دانش آموزان با شعارهای هفته و جشن قرآن خواهیم داشت.

محمودی تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان قم در این هفته برای کودکان نمایشگاه کتاب کودک برپا خواهد کرد که با تخفیف ویژه به کودکان کتاب ارائه می‌دهد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com