کد خبر ۳۱۴۶۸ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۲
شهردار منطقه 3 قم:

مالکان ساختمان‌های دارای خطر تخریب به شهرداری مراجعه کنند

شهردار منطقه 3 قم خواستار مراجعه مالکان ساختمان‌های دارای خطر ریزش به شهرداری این منطقه در راستای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا پوریافر از رفع خطر دو ساختمان در محدوده این منطقه خبر داد و گفت: در خیابان خیام جنوبی کوچه شماره 27 و خیابان هفت تیر کوچه شماره 10 از بروز خطر تخریب ساختمان‌ها جلوگیری شد.

شهردار منطقه 3 قم افزود: پس از مراجعه اهالی محل به شهرداری و درخواست رسیدگی به وضعیت خطرناک محل، کارشناسان شهرداری نسبت به بررسی استحکام بنا و میزان خطرساز بودن املاک اقدام کردند که در نهایت نظریه کارشناسان مبنی بر رفع خطر ملک مورد نظر صادر شد.

وی با بیان این‌که پس از گذراندن مراحل قانونی نسبت به رفع خطر از ملک مورد نظر اقدام شد خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی کارشناسان شهرداری منطقه سه در حال شناسایی املاک خطری در سطح منطقه هستند.

پوریافر خواستار همکاری و مشارکت شهروندان برای جلوگیری از بروز خطر شد و اظهار داشت: از مالکان تقاضا می‌شود در صورت تشخیص کارشناسان مبنی بر خطری بودن املاک به منظور جلوگیری از هرگونه خسارت مالی و جانی در اسرع وقت اقدام لازم برای رفع خطر صورت گیرد.

شهردار منطقه 3 قم ایجاد آسایش و رفاه حال شهروندان را از جمله وظایف شهرداری دانست و تصریح کرد: از آنجایی که شهرداری وظیفه دارد در زمینه رفاه حال شهروندان گام بردارد بنابراین رسیدگی به این‌گونه مسائل ضرورتی انکار ناپذیر است که امیدواریم شهروندان برای ارائه خدمات مطلوب نیز همراه شهرداری باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com