کد خبر ۳۱۳۹۲ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۳
مدیرعامل شهرداری‌های جنوب لبنان مطرح کرد

الگوبرداری لبنانی‌ها از مدیریت شهری قم

مدیرعامل شهرداری های جنوب لبنان با اشاره به اجرای پروژه‌های شهری در قم گفت: روند اجرای پروژه‌های شهری در قم قابل توجه بوده و می‌توان از آن الگو گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  شیخ فواد حنجول بعد از ظهر امروز در دیدار قائم مقام شهردار قم با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از پروژه‌های شهری، بیان کرد: همکاری و تعامل شهرداری‌های لبنان با شهرداری قم نتایج مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به ارتباط خوب مردم لبنان با ایران بیان کرد: لبنانی‌ها به شهر قم دیدگاه ویژه‌ای دارند و این دیدگاه نشان دهنده نزدیکی آنها به شهر قم است.

مدیرعامل شهرداری‌های جنوب لبنان با اشاره به اینکه لبنان 500 روز است که دولت ندارد گفت: در این مدت شهرداری‌ها خودشان عهده‌دار مسائل شهری شده‌اند و در کنار آن اداره کشور را نیز مد نظر قرار داده‌اند.

وی به فعالیت‌های حزب‌الله لبنان اشاره کرد و گفت: نقش حزب‌الله در کشور لبنان بارز است و همکاری خوبی با حزب‌الله داشته و در مسیر حل مشکلات مردم تلاش می‌کنیم.

حنجول به وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر قم اشاره کرد و یادآور شد: شهر قم در توسعه و عمران وضعیت روبه‌رشدی داشته است و چهره عمرانی در بدو ورود به این شهر مشهود است.

وی با اشاره به اینکه از روند اجرای پروژه‌های شهری در قم شگفت زده شده است گفت: باید از ظرفیت‌های شهر قم در این عرصه الگو برداری کنیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com