کد خبر ۳۱۴۱۲ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴
مدیرکل تامین اجتماعی قم:

سازمان تامین اجتماعی به دنبال جلب مشارکت حداکثری شرکای اجتماعی خود است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم به نقل از تامین اجتماعی قم،سید مجتبی موسوی در سومین نشست تشریح برنامه عملیاتی سازمان تامین اجتماعی گفت:توجه ویژه به مشکلات سیستمی،اعلام بموقع بدهی به کارفرما،جلوگیری از اشتباه محاسباتی و بودجه ریزی منطقی و اصولی ازجمله اهداف مهم برنامه عملیاتی سازمان می باشد.
وی تصریح کرد:بنای کار سازمان تامین اجتماعی در تحقق برنامه عملیاتی،مبتنی بر«کار تیمی»است و راهبردهای عالی سازمانی بر همین اساس پیش بینی شده اند.
وی افزود:در سال 93 با توجه به عملکرد مثبت همکاران در تحقق اهداف سازمانی،اداره کل تامین اجتماعی قم توانست رتبه قابل توجهی در سطح ادارات کل تامین اجتماعی کشور کسب نماید.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از آمادگی کامل مجموعه اداره کل و شعب در پیاده سازی برنامه عملیاتی سازمان خبر داد و خاطر نشان ساخت:تلاش مجموعه اداره کل و شعب تامین اجتماعی استان قم بر محور حل و فصل مشکلات بیمه شدگان در کمترین زمان ممکن و ارائه مناسبترین خدمت است.
موسوی خاطرنشان ساخت:برنامه عملیاتی سازمان تامین اجتماعی با مشارکت دفتر برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی،اداره کل امور استانها و ادارات کل استانها و با هدف وحدت رویه کاری در همه سطوح اجرایی تهیه و تدوین گردیده است.
وی تصریح کرد:این برنامه عملیاتی برای واحدهای 11 گانه ادارات کل در سطح استانها برنامه عملیاتی مجزا تدوین نموده و در آن زمانبندی اجرایی،راهکارهای عملیاتی و نحوه اجرای برنامه و نتایج مورد انتظار که همانا مدیریت بر منابع و مصارف سازمان،افزایش منابع در جهت ارائه خدمت بموقع و مطلوب به مشتریان سازمان و کاهش مصارف می باشد را مشخص کرده است.
وی ادامه داد:برنامه‌ عملیاتی با شناسایی نقاط ضعف و قوت و تهدیدها و فرصت‌های محیطی،راهبردها و اقدامات مناسب را به منظور وحدت بخشیدن به امور دنبال می‌کند.
موسوی با بیان اینکه خلق ارزش اجتماعی از اهداف کلان برنامه عملیاتی سازمان تامین اجتماعی است،گفت:بسیاری از چالش‌ها و مشکلات وجود ناشی از عدم وجود فضای مناسب گفتگو در گذشته بوده است .
در این نشست که معاونین و مسئولان واحدهای ارائه دهنده خدمت شعب 4 گانه تامین اجتماعی استان قم حضور داشتند،کارگاه روش‌شناسی تدوین برنامه‌های عملیاتی با حضور مهندس اکبر جهانگیری رئیس و کارشناس ارشد نظارت و ارزشیابی اداره کل تامین اجتماعی قم تشکیل و شرکت‌کنندگان به صورت کاربردی،با روش‌ها و اهداف برنامه‌ عملیاتی آشنا شدند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com