کد خبر ۳۱۱۷۷ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
معاون توسعه ورزش استان قم خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته تربیت‌بدنی و ورزش در قم

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: برنامه‌های ویژه هفته تربیت بدنی در شاخص‌های همگانی، قهرمانی، فرهنگی و عمرانی در قم اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، روح‌الله رمضانی اظهار کرد: هر ساله روز بیست و ششم مهر ماه به عنوان روز تربیت‌بدنی و ورزش گرامی‌داشته و برنامه‌های متنوعی از این روز تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت‌بدنی و ورزش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هفته تربیت‌بدنی و ورزش فرصت بسیار خوبی است که اهمیت توجه و پرداختن به این مقوله مهم اجتماعی را به تمام مردم گوشزد کنیم و به آنها بگوییم که در دنیای ماشینی امروز که کم‌تحرکی عواقب بدی را موجب شده، ورزش کردن اهمیت زیادی دارد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: بسیاری از معضلات افراد جامعه نظیر بیماری‌ها و مشکلات روانی نتیجه کم‌تحرکی و اختصاص ندادن وقت کافی به فعالیت‌های تفریحی و ورزشی است، بنابراین باز هم توصیه می‌کنیم که مردم باید ورزش را در زمره کارهای اصلی روزمره خود قرار بدهند و به ورزش به عنوان یک ابزار و فرصت برای تقویت و افزایش سلامتی خود نگاه کنند.

وی در ادامه به برگزاری جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و افزود: جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته تربیت بدنی در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و قرار است در بخش‌های مختلف اعم از همگانی، قهرمانی، فرهنگی و عمرانی برنامه‌های متنوعی را اجرا کنیم.

رمضانی عنوان کرد: در این جلسه پیرامون برنامه‌های متنوعی که قرار است از بیست‌وششم مهر ماه تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش در اداره کل ورزش و جوانان و همچنین در همکاری و  تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی استان و توسط هیئت‌های ورزشی اجرا شود بحث و تبادل نظر شد.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش امسال با نواختن زنگ ورزش در یکی از مدارس شهر قم توسط حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان رسما آغاز می‌شود و در ادامه اجرای ورزش صبح‌گاهی با حضور استاندار قم و مسئولان استان در روز بیست‌وششم مهر ماه برگزار می‌شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در پایان اظهار کرد: همچنین مسابقات متنوع ورزشی در حوزه قهرمانی، همایش‌های ورزشی در حوزه همگانی، جشنواره‌های ورزشی در حوزه فرهنگی و بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی در حوزه عمرانی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: از تمام هیئت‌های ورزشی استان قم در هر دو بخش آقایان و بانوان و در تمام رده‌های سنی برنامه‌های ویژه هفته تربیت‌بدنی و ورزش را جمع‌آوری کرده‌‌ایم و این برنامه‌ها با نصب پلاکاردهایی با مضمون اهمیت ورزش و تبلیغ نقش ورزش در سلامتی جامعه برگزار می‌شود و در پایان از برترین‌های هر رقابت با حضور مسئولان اداره کل و هیئت‌های ورزشی تجلیل خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com