کد خبر ۳۱۱۸۶ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۰
رئیس هیئت بوکس استان قم خبر داد

اعزام مربیان قم به دوره ارتقای مربیگری بوکس کشور

رئیس هیئت بوکس استان قم از اعزام مربیان قمی این رشته به دوره ارتقای مربیگری بوکس زیر نظر فدراسیون بوکس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مجید عباس‌زاده گفت: تمام تلاش ما این است که در کنار دیگر اعضای فعال هیئت، این رشته ورزشی را در قم بیش از پیش توسعه داده و استعدادهای آنها را شناسایی کنیم تا در عرصه قهرمانی حضور موفقی داشته باشیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این تلاش می‌کنیم نیروی انسانی مرتبط با بوکس قم را با اعزام یا برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی نظیر داوری و مربیگری مورد حمایت قرار دهیم تا بوکس قم با استفاده و بهره‌مندی از دانش روز این رشته ورزشی در مسیر پیشرفت حرکت کند.

رئیس هیئت بوکس استان قم در ادامه از اعزام مربیان این رشته ورزشی به دوره ارتقای مربیان بوکس کشور خبر داد و افزود: سه نفر از مربیان بوکس قم به منظور شرکت در کلاس مربیگری درجه سه و ارتقای درجه سه به دو اعزام شده‌اند.

وی یادآور شد: میزبان برگزاری این دو دوره آموزشی زیر نظر فدراسیون بوکس، هیئت بوکس استان همدان است و در این دوره علاوه بر مربیان اعزامی از هیئت بوکس استان قم، مربیانی از دیگر استان‌های کشور نیز حضور یافته و آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

عباس‌زاده تصریح کرد: مربیان اعزامی از هیئت بوکس قم در این دوره‌های آموزشی قطعاً با دانش جدیدی از این رشته آشنا خواهند شد که در راستای ارتقای بوکس قم مفید خواهد بود، ضمن اینکه این اتفاق مهم در زمینه به‌روز رسانی اطلاعات مربیان بوکس قم نیز موثر است.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً هر اندازه که مربیان و دیگر نیروی انسانی فعال در بوکس قم از اطلاعات و دانش روز این رشته ورزشی برخوردار باشند، به توسعه ورزش بوکس و همچنین راه‌اندازی باشگاه‌های جدید توسط این مربیان دوره دیده کمک خواهد کرد.

سرپرست هیئت بوکس استان قم در ادامه به مربیان اعزامی این هیئت اشاره کرد و افزود: دوره‌های مربیگری درجه سه و ارتقای درجه سه به دو با حضور عباس چهره‌قانی، اسماعیل قنبری و علیرضا قنبری‌منفرد به نمایندگی از هیئت بوکس قم در همدان برگزار شد.

وی در ادامه به موفقیت اخیر بوکسورهای قم در رقابت‌های قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور واقعاً از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار شد و از نزدیک شاهد تلاش خوب بوکسورهای قم برای کسب عناوین برتر این دوره بودم.

عباس‌زاده گفت: دو مدال از رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور نصیب قم شد و یقین داریم که در رده‌های سنی دیگر نیز از مسابقات کشوری بوکس مدال‌های خوشرنگی خواهیم گرفت چون هم مربیان خوبی داریم و هم اینکه قم از استعدادهای خوبی در رشته ورزشی بوکس برخوردار است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com