کد خبر ۲۹۹۶۹ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
با عبور ۱۷ توپ از خط دروازه ها رقم خورد؛

پیروزی آبادگران، اتحاد و پیام در لیگ فوتبال جوانان قم

در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان استان قم تیم‌های آبادگران، اتحاد و پیام حریفان خود را شکست دادند و دیدار حساس عقاب و هما به تساوی انجامید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، پرونده هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر جوانان استان قم غروب یکشنبه بسته شد و این مسابقات با عبور ۱۷ توپ از خط دروازه‌ها جذاب‌تر و باکیفیت‌تر از قبل دنبال شد.

در دیدارهای این هفته، در مهم‌ترین مسابقه تیم‌های هما و عقاب برابر هم قرار گرفتند که در این مسابقه دو تیم در یک بازی نزدیک و فشرده به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این مسابقه، جهانگیر کتابی در دقیقه ۶۴ برای هما گلزنی کرد و حمیدرضا محمدی در دقیقه ۷۶ با شوتی سنگین برای عقاب، کار را به تساوی کشاند.

تیم فوتبال آبادگران نیز که جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود این هفته در یک بازی یک طرفه شکستی سنگین به تیم انتهای جدولی سفیر گفتمان تحمیل کرد و این تیم را ۸ بر یک در هم کوبید.

میثم شیردل ستاره این بازی بود که ۵ بار به تنهایی دروازه حریف را فرو ریخت و امیرمهدی بهلولی، علیرضا مهجوری و علی غلامرضایی دیگر گل های آبادگران را به ثمر رساندند و امیرحسین دهقانی برای سفیر گفتمان گلزنی کرد.

تیم فوتبال اتحاد نیز این هفته به نخستین برد خود دست یافت و در دیدار برابر سهیل با گل‌های علی اصغر محمدی‌پور در دقیقه ۳۲ و علیرضا مولایی در دقیقه ۵۸ به برتری رسید.

پیام نیز در مصاف با سیاه جامگان موفق به کسب یک برد دلچسب شد و با یک پنالتی دیرهنگام از علی رضایی منش موفق شد یک بر صفر سیاه جامگان را شکست دهد تا شاگردان علی اصغر بیطرفان دومین پیروزی پی در پی را جشن بگیرند.

دیدار تیم‌های هنگ و افشین نیز با برتری ۲ بر یک هنگ همراه بود و در روزی که افشین می‌توانست حداقل یک امتیاز از این بازی بگیرد، هنگ با گل‌های یونس عزیزی و حسین عرب زاده در برابر تک گل محمد چراغی از افشین از روی نقطه پنالتی تیم پیروز این بازی شد.

در پایان هفته سوم این مسابقات آبادگران در صدر است و تیم‌های هنگ، پیام و سیاه جامگان در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com