کد خبر ۲۹۹۱۱ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۴
با تساوی در مقابل نماینده شهریار صورت گرفت

تداوم صدرنشینی آرش قم در مرحله نهایی فوتسال کشور

تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم با کسب یک امتیاز از مصاف با تیم چکاد جوان شهریار به صدرنشینی خود در مسابقات مرحله نهایی فوتسال کشور ادامه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دیدارهای هفته دوم از دور رفت مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی به انجام رسید که تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم برای انجام دومین بازی خود به میهمانی تیم چکاد آتیه‌جوان شهریار رفته بود.

تیم فوتسال آرش‌نوین ایرانیان قم در تلاش برای کسب دومین سه امتیاز متوالی از بازی‌های مرحله نهایی لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم چکاد آتیه‌جوان شهریار ابتدا یک بر صفر از حریف خود پیش‌ افتاد و حتی نیمه نخست با همین نتیجه به سود نماینده قم به پایان رسید.

فوتسالیست‌های قمی که بازی‌های مرحله نهایی فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانی فوتسال باشگاه‌های کشور را با قدرت آغاز کرد‌ه‌اند در هفته دوم دور رفت و در نخستین میهمانی خود برابر تیم چکاد آتیه‌جوان شهریار بازی بسیار خوبی ارائه کرده و در نهایت با کسب تساوی صاحب یک امتیاز این بازی شدند.

آرش نوین‌ایرانیان قم که از مرحله مقدماتی و حذفی بالا آمده اکنون یک گام دیگر تا کسب مجوز صعود به رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور فاصله دارد و نتایجی که تا کنون کسب کرده نشان از قدرت بالای این تیم برای رسیدن به لیگ بالاتر دارد.

مصاف تیم‌های آرش نوین‌ایرانیان قم و چکاد آتیه‌جوان شهریار چهار گل داشت و در پایان 40 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر، دو بار توپ از خط دروازه‌های هر دو تیم عبور کرد تا در نهایت یک امتیاز نصیب نمایندگان قم و شهریار شود و فوتسالیست‌های قمی جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند.

در دیگر دیدار هفته دوم از بازی‌های مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم‌های سرمایه‌گذاری مس کرمان و شهدای جلین گرگان به میزبانی نماینده استان گلستان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی نیز جذاب و پرگل بود و در پایان نماینده کرمان با حساب 6 بر 4 حریف خود را شکست داد تا به نخستین پیروزی در مرحله نهایی دست یابد.

بدین ترتیب در پایان دیدارهای هفته دوم هم اکنون تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم با کسب چهار امتیاز در صدر ایستاده است، تیم فوتسال سرمایه‌گذاری مس کرمان با کسب دو امتیاز در مکان دوم جای دارد، تیم چکاد آتیه‌جوان شهریار با دو امتیاز سوم است و تیم شهدای جلین گرگان با یک امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته است.

آرش نوین‌ایرانیان قم که با صعود به مرحله نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور حریف تیم‌های سرمایه‌گذاری مس کرمان، چکاد شهریار و شهدای جلین گرگان شده است، در نخستین گام توانست تیم فوتسال سرمایه‌گذاری مس کرمان را در قم چهار بر یک مغلوب کند.

دیدارهای هفته سوم از دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور نیز روز جمعه هفته جاری به انجام می‌رسد و تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم در دومین بازی خانگی خود در برابر تیم شهدای جلین گرگان به میدان خواهد رفت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com