کد خبر ۳۱۲۴۶ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
با پایان هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر تکواندو رقم خورد

نمره قبولی یاسین‌پیشرو قم در آزمون دانشگاه آزاد

تیم تکواندو باشگاه یاسین‌پیشرو قم با کسب برتری در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تهران خود را به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ برتر تکواندو نوجوانان کشور رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، امسال مسابقات لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور با کیفیت بهتری نسبت به دوره‌های قبل در حال برگزاری است و این رده از لیگ تکواندو ایران به سبب حضور تیم یاسین‌پیشرو قم برای قمی‌های علاقمند به این رشته دارای حساسیت و جذابیت بالایی است.

تیم تکواندو باشگاه یاسین‌پیشرو قم با ترکیبی از چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رشته که اکثر آنها سابقه کسب مدال‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز را از مسابقات قهرمانی کشور دارند و در تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی و آسیایی عضو بوده‌اند، در این فصل از لیگ برتر به مصاف حریفان می‌رود.

تکواندوکاران یاسین‌پیشرو قم تا کنون چهار هفته از نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور را سپری کرده‌اند و چنانچه کمی دقت بیشتری به خرج بدهند با توجه به اینکه در جمع چهار تیم بالای جدول هستند می‌توانند یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

البته رقبای تیم تکواندو باشگاه‌ یاسین‌پیشرو قم برای قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم‌های مطرح و با امکاناتی همچون صنایع‌استیل البرز، پاس قوامین ناجا و باشگاه غدیر هستند که هم اکنون در رده‌های اول تا سوم لیگ برتر نوجوانان قرار دارند.

بازی‌های این فصل از مسابقات لیگ برتر تکواندو نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور در حالی با پیگیری دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم پیگیری شد که در این دو هفته هشت مسابقه به میزبانی تیم هیئت تکواندو کرمانشاه برگزار شد و تیم‌های صنایع‌استیل البرز، پاس قوامین، مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر و یاسین‌پیشرو قم در رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم از دور رفت هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک با رقابت هشت تیم به میزبانی هیئت کرمانشاه به انجام رسید.

در این هفته تکواندوکاران تیم‌های هیئت تکواندو استان فارس، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، صنایع استیل البرز، پاس قوامین ناجا، شورای شهر کرمانشاه، مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر و پرنیان تجارت با یکدیگر پیکار کردند.

در پایان هفته چهارم این رقابت‌ها، تیم صنایع استیل البرز با 10 امتیاز در صدرجدول قرار گرفت، پاس قوامین ناجا با کسب 9 امتیاز در رده دوم هستند و جایگاه سوم جدول در اختیار مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر است، ضمن اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم رده چهارم را به خود اختصاص داده و تیم‌های شورای شهر کرمانشاه، هیئت تکواندو فارس، پرنیان تجارت و دانشگاه آزاد اسلامی در رده‌های پنجم تا هشتم هستند.

تیم تکواندو باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم در هفته سوم برابر تیم مدعی و بالای جدولی پاس قوامین ناجا با حساب هفت بر سه مغلوب شد و در هفته چهارم بعد از شکست با همین نتیجه برابر تیم صدرنشین صنایع‌استیل البرز، توانست تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران را با حساب 10 بر صفر شکست دهد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com