کد خبر ۳۱۵۱۸ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
در هفته‌های پنجم و ششم صورت می‌گیرد

رقابت یاسین‌پیشرو قم برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر تکواندو

تیم تکواندو باشگاه‌ یاسین‌پیشرو قم در تلاش برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در حالی که این‌روزها نگاه تمامی علاقمندان به تکواندو به تیم ملی اعزامی به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک است و گروه دیگری از تکواندوکاران کشورمان در مسابقات المپیک نظامیان جهان به سر می‌برند، اما لیگ‌های تکواندو کشور با نظم و برنامه‌ریزی از قبل انجام شده توسط سازمان لیگ فدراسیون تکواندو در حال برگزاری است.

یکی از لیگ‌هایی که امسال نماینده‌ای از هیئت تکواندو استان قم نیز در آن حضور دارد، لیگ تکواندو باشگاه‌های برتر رده سنی نوجوانان کشور است و تیم باشگاهی یاسین‌پیشرو به نمایندگی از قم در این لیگ به مصاف حریفان پرقدرت خود رفته است و روزهای آغازین این هفته در ادامه لیگ با حریفان پیکار می‌کند.

تکواندوکاران عضو تیم یاسین‌پیشرو قم را جمعی از استعدادهای ناب تکواندو قم تشکیل می‌دهند و این تیم در تلاش برای نشان دادن توانمندی و استعداد بالای تکواندوکاران قم و همچنین کسب یکی سکوهای اول تا سوم تاکنون عملکرد خوبی داشته اما باید در هفته‌های آتی قوی‌تر ظاهر شود.

در شرایطی که هم‌اکنون تیم‌های تکواندو نوجوانان صنایع‌استیل البرز، پاس قوامین ناجا و باشگاه فرهنگی ورزشی غدیر تهران در رده‌های اول تا سوم مسابقات فصل جاری لیگ برتر تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور دارند، باشگاه یاسین‌پیشرو قم تیم چهارم جدول به شمار می‌رود.

دیدارهای هفته‌های پنجم و ششم از فصل جاری پیکارهای لیگ برتر تکواندو نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور در راه است، در شرایطی که با انجام مسابقات هفته‌های سوم و چهارم تیم نوجوانان یاسین‌پیشرو قم یک پیروزی و یک باخت برابر حریفان خود کسب کرد.

بازی‌های هفته‌های سوم و چهارم با انجام هشت دیدار به میزبانی هیئت تکواندو استان کرمانشاه و تیم شورای شهر کرمانشاه به انجام رسید و تیم‌های صنایع‌ استیل البرز، پاس قوامین و مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

امسال بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک برگزار می‌شود در حالی که در این لیگ هشت تیم حضور دارند و به شکل دوره‌ای رقابت می‌کنند.

هشت تیم حاضر در لیگ برتر این فصل تیم‌های هیئت تکواندو استان فارس، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم، صنایع‌استیل البرز، پاس قوامین ناجا، شورای‌شهر کرمانشاه، مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر و پرنیان تجارت تهران هستند.

با انجام دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم از دور رفت این فصل به میزبانی شهر کرمانشاه و در آستانه هفته پنجم این رقابت‌ها، تیم تکواندو نوجوانان صنایع‌ استیل البرز با کسب 10 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است، پاس قوامینی ناجا با کسب 9 امتیاز در رده دوم ایستاده، جایگاه سوم جدول در اختیار مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر است و یاسین‌پیشرو قم مکان چهارم را در اختیار دارد.

در حالی که بعد از تیم رده چهارمی باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، تیم‌های نوجوانان شورای‌شهر کرمانشاه، هیئت تکواندو استان فارس، پرنیان تجارت و دانشگاه آزاد اسلامی تهران در رده‌های پنجم تا هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند، یاسین‌پیشرو قم در هفته سوم با حساب هفت بر سه به تیم پاس قوامین باخت اما در هفته چهارم با حساب 10 بر صفر تیم دانشگاه آزاد را شکست داد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com