کد خبر ۳۲۹۹۸ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
در هفته‌های پنجم و ششم صورت می‌گیرد :

جدال تکواندوکاران یاسین‌پیشرو قم برای صدرنشینی در لیگ برتر

تکواندوکاران باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم در تلاش برای صدرنشینی در مسابقات سوپر لیگ تکواندو مردان باشگاه‌های کشور 2 مسابقه حساس با رقبای خود برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، یاسین‌پیشرو قم امسال برای نخستین‌بار در بالاترین سطح رقابت‌های تکواندو باشگاه‌های کشور حضور یافته و در تلاش برای رسیدن به مقام نخست و عنوان قهرمانی، تا این هفته عملکرد قابل توجهی در رقابت با حریفان داشته است.

این در حالی است که امسال با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان، فصل 1394 لیگ برتر تکواندو با رقابت 9 تیم مدعی برگزار می‌‌شود و تیم قهرمان نماینده ایران در رقابت‌های تکواندو قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا خواهد شد.

تیم تکواندو باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم با سرمربیگری یکی از چهره‌های مطرح تکواندو ایران یعنی فریبرز عسگری و حضور چهره‌های مطرح تکواندو ایران در ترکیب خود امسال یکی از تیم‌های دارای شانس قهرمانی لیگ برتر تکواندو به شمار می‌رود.

رقابت‌های لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور بعد از بازگشت تکواندوکاران کشورمان از مسابقات جهانی مکزیک، روزهای پایانی هفته جاری پیگیری می‌شود و تکواندوکاران باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم در دو دیدار حساس به مصاف رقبا می‌روند.

این هفته علاقمندان به تکواندو و هواداران تیم یاسین‌پیشرو قم با اشتیاق پیگیری بازی‌های این تیم در هفته‌های پنجم و ششم از نیم‌فصل نخست مسابقات سوپر لیگ تکواندو باشگاه‌های کشور در مقابل دو حریف سرشناس و رقبای تیم یاسین‌پیشرو قم برای قهرمانی خواهند بود.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، تیم تکواندو باشگاه یاسین‌پیشرو قم در هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر تکواندوی جوانان و بزرگسالان کشور مقابل تیم‌های صنایع گیتی‌پسند اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی تهران به میدان می‌رود.

دیدارهای هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر از صبح روز پنجشنبه بیست و ششم آذر ماه آغاز می‌شود و نماینده هیئت تکواندو استان قم در نخستین گام با تیم صنایع‌ گیتی‌پسند اصفهان روبه‌رو می‌شود و سپس مقابل دیگر حریف خود یعنی دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد.

در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور، تیم یاسین‌پیشرو قم که در رده دوم جدول جای دارد، رو در روی تیم گیتی پسند اصفهان قرار می‌گیرد در حالی که رقیب اصفهانی از سه مبارزه خود یک برد، یک تساوی و یک باخت کسب کرده و هم اکنون در رده ششم جدول 9 تیمی لیگ برتر تکواندو جای گرفته است.

اما در هفته ششم از دور رفت چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو بزرگسالان ایران، تیم یاسین‌پیشرو قم مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی بازی خواهد کرد تیمی که تنها یک بازی و یک برد و سه امتیاز در کارنامه‌ دارد و در رده هفتم جدول قرار دارد.

امسال مسابقات لیگ برتر تکواندو رده سنی جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور با رقابت 9 تیم و با مبارزات مهیج و دیدنی برترین‌های تکواندوی ایران و جهان برگزار می‌شود و در ادامه این پیکارها و در هفته‌های پنجم و ششم تیم تکواندوی یاسین‌پیشرو قم با ترکیب مهدی اسحاقی، مهدی یوسفی، سینا بهرامی، فرهاد عبداللهی، وحید عیسی‌بیگلو، فرزاد عبداللهی، مهران عسگری و علی محمدپور برابر رقبا صف‌آرایی می‌کند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com