کد خبر ۳۱۲۵۳ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۰

پیشرفت ۵۱ درصدی عملیات اجرایی تقاطع ۱۵ خرداد

عملیات اجرایی تقاطع غیرهم‌سطح شهدای ۱۵ خرداد در دو بخش خدمات مهندسی و پشتیبانی و اجرا تاکنون ۵۱.۸۴ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهدای 15 خرداد از پروژه‌های مهم و کلیدی شهر قم است که در محل تقاطع بلوار عمار یاسر و بلوار 15 خرداد در حال اجرا بوده و شامل پل روگذر، میدان در سطح صفر و زیرگذر است.

این پروژه در حال حاضر 51.84 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که میزان پیشرفت در بخش خدمات مهندسی 74.87 درصد و میزان پیشرفت در بخش پشتیبانی، ساخت و اجرا 49.93 درصد بوده است.

مبلغ پیمان در اجرای این پروژه 413 میلیارد ریال (به غیر از بودجه تملک) بوده است که در سه بخش طراحی، تأمین تجهیزات و ساخت و اجرا دنبال می‌شود.

اجرای میدان در سطح صفر همراه با راستگردهای پیرامون آن، احداث دیوارهای خاک مسلح طرفین پل روگذر، شیب بندی خاک در داخل دایره میدان، اجرای طرح‌های مرتبط با نورپردازی، تامین روشنایی و احداث پست هوایی و... از اقدامات در دست اجرای این پروژه است.

در طول یک هفته گذشته در این پروژه اقداماتی نظیر آرماتور بندی ستون‌ها در قسمت شرقی، حفاری سه شمع پل روگذر، حفاری 14 شمع پل زیر زیرگذر، ساخت قرنیه‌های پل روگذر و... اجرا شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com