کد خبر ۳۳۳۵۹ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
شهردار منطقه یک قم خبر داد

تعیین تکلیف املاک واقع در طرح تقاطع بلوار امام علی(ع) و بلوار عمار یاسر

شهردار منطقه یک قم از برگزاری نخستین جلسه برای تعیین تکلیف املاک واقع در طرح تقاطع غیرهمسطح بلوار عمار یاسر و بزرگراه امام علی(ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم مهدی اصفهانیان‌مقدم با اشاره به تعیین تکلیف املاک واقع در طرح تقاطع بلوار امام علی(ع) و بلوار عمار یاسر اظهار کرد: با توجه به تاکیدات شهردار قم و در راستای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی سطح منطقه و همچنین پیشبرد اهداف کلان شهرداری با مالکانی که املاک آنها در این طرح واقع شده بود، جلسه‌ای در محل سالن جلسات شهرداری منطقه یک برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: از مصوبات کلی این جلسه می‌توان به تعیین تکلیف بخشی از املاک واقع در این طرح و ارزیابی و نقشه‌برداری املاک اشاره کرد.

شهردار منطقه یک ضمن تقدیر از شهروندان که با صبر و شکیبایی خود، شهرداری را در پیشبرد اهدافش یاری می‌کنند، گفت: تعامل و مشارکت شهروندان یکی از مهمترین عوامل تسریع در پیشرفت پروژه‌های شهری است و امیدواریم با همکاری و تعامل مالکان، تقاطع غیر‌همسطح بلوار عمار یاسر و بزرگراه امام علی(ع) در موعد پیش‌بینی شده افتتاح شده و در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و زائران حرم کریمه اهل بیت(س) به بهره‌برداری برسد.

لازم به ذکر است که این تقاطع مسیر دسترسی بلوار عمار یاسر به میدان 72 تن و در آینده‌ای نزدیک به جاده گرمسار را میسر می‌کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com