کد خبر ۳۲۶۲۱ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی خبر داد

تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از تهیه طرحی خبر داد که شرایط سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) را تسهیل کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمدرضا معرفت در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: بلوار پیامبر اعظم دارای ظرفیت‌های بسیاری است و باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه و عمران و آبادانی شهر قم بهره گرفت.

وی با اشاره به اقبال گسترده سرمایه‌گذاران برای حضور و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در استان قم بیان کرد: در حال تهیه طرحی هستیم تا از سرمایه‌گذارانی که قصد دارند در بلوار پیامبر اعظم و اطراف مسجد مقدس جمکران فعالیت داشته باشند حمایت‌های ویژه داشته باشیم.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی ضرورت همکاری میراث فرهنگی در این بخش را مهم برشمرد و گفت: از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم می‌خواهیم که اطلاعات جامعی را در خصوص وضعیت تاسیسات و تجهیزات گردشگری در اختیار شهرداری قرار دهد تا بتوانیم طرح‌های سرمایه‌گذاری را مهیا کرده و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم.

وی با اشاره به حضور زائران از کشورهای مختلف در قم بیان کرد: باید به ایجاد تاسیسات گردشگری در سطوح مختلف اهتمام داشته باشیم و در این خصوص تعدادی از سرمایه‌گذاران نیز اعلام آمادگی داشته‌اند.

معرفت در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد:‌ از سرمایه‌گذاران خارجی که تمایل به ساخت هتل در قم داشته باشند نیز حمایت خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com