کد خبر ۳۱۲۷۲ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷

تجلیل حوزه هنری قم از حجت الاسلام عبدالله حسن‌‎زاده آملی

مراسم تکریم و نکوداشت حجت الاسلام و المسلمین عبد الله حسن‌زاده آملی به پاس سه دهه تلاش مستمر وی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم، مراسم تکریم و نکوداشت عبدالله حسن‌زاده آملی سردبیر و مدیر مسئول مجلات کودک و نوجوان «سلام بچه‌ها»، «پوپک» و «سنجاقک» با حضور دکتر مصطفی رحماندوست، اهالی فرهنگ و هنر و مدیران و معاونین ادارات فرهنگی و هنری استان قم برگزار شد.

در این مراسم که پنجشنبه 16 مهر ماه 1394 در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برپاشد، با اهدای لوح و هدایایی از طرف دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حوزه هنری استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، انجمن قلم حوزه، ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، همکاران مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و معاون فرهنگی هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، از خدمات حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسن‌زاده آملی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان تجلیل شد.

در بخشی از لوح تقدیمی حوزه هنری که به امضای مجد الدین معلمی رئیس حوزه هنری قم رسیده، آمده‌است؛

حضرت حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای عبدالله حسن‌زاده آملی

سه دهه تلاش خستگی‌ناپذیر و خالصانه حضرت‌عالی را در ترویج و تبیین فرهنگ و هنر متعهد که برگرفته از زلال ناب ایمان و ارزش‌ها و آرمان‌‍‌های انقلاب و اسلام بوده‌است ارج نهاده و این لوح سپاس تقدیم حضورتان می‌گردد. امید است در پرتو منویات و الطاف لایزال الهی آفتاب گرمابخش وجودتان همواره درخشان و پرفروغ بماند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com