کد خبر ۳۱۴۰۳ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۴
استاندار قم خواستار شد:

ضرورت تلاش مسئولان براي رفع مشكلات زيرساختی پرديسان

استاندار قم با اشاره به مشكلات زيرساختي شهرك پرديسان، رفع اين مشكلات را از اولويت هاي مهم استانداري دانست و بر تلاش مضاعف و مشاركت دستگاه هاي اجرايي براي رفع اين زيرساخت ها تاكيد كرد.

به گزارش خبر قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم آیین افتتاحیه 3 هزار و 577 واحد مسکن مهر و بلوار شهروند استان قم با حضور استاندار قم و قائم مقام وزير راه و شهرسازي برگزار شد.
استاندار قم با اشاره به اقدامات انجام شده در راستاي زمينه ي مسکن مهر در استان قم گفت: امیدواریم با تلاش و همت مضاعف مسئولان شاهد تکمیل پروژه‌هاي نيمه تمام باشيم.
وی با بيان اينكه نیازهای زیرساختی مسکن مهر در گذشته كمتر مورد توجه قرار گرفته است خاطرنشان كرد: فراهم نمودن اين زيرساخت ها از جمله مدرسه ، بیمارستان‌ و دیگر امکانات در شهرک پردیسان نيازمند مشاركت جدي مسئولين است.
استاندار قم حل مشکلات شهرک پردیسان را از اولویت‌های استانداری قم و نهادهاي زيرمجموعه دانست و تصريح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده، مسکن مهر قم در میان سه استان برتر کشور قرار دارد.
صادقی تامین زيرساخت هاي بهداشتی و درمانی را از نیازهای مهم و ضروري شهرک پردیسان برشمرد و افزود: برنامه ريزي دولت براي ساخت بيمارستان 1000 تختخوابي نشان دهنده ي عزم دولت براي ارتقاء بهداشت در سطح استان و خصوصا مناطق محروم است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com