کد خبر ۳۱۴۵۷ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۶
مشاور استاندارقم در امور اقتصادی :

معارضات ملكی و تاسيساتی مهم‌ترين علت توقف پروژه‌های عمرانی است

مشاور استاندار قم در امور اقتصادي با اشاره به اينكه برخي از پروژه‌هاي عمراني استان قم با كمبود اعتبار مواجه بوده است، گفت: معارضات ملكي و تاسيساتي مهم‌ترين علت توقف پروژه‌هاي عمراني استان قم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، جواد دلاوري درمراسم توديع و معارفه معاون عمراني استانداري قم كه پيش از ظهر امروز در تالار امام جواد (ع) استانداري قم برگزار شد با اشاره به اينكه در ۵ سال تصدي عنوان معاونت امور عمراني استانداري رويكرد تعاملي در اجراي امور حاكم بوده است، اظهار داشت: در اين مدت پروژه‌هاي متعددي در بخش‌هاي مختلف از جمله حمل ونقل، آب، پروژه‌هاي زيربنايي و روبنايي و پروژه‌هاي عمران شهري بسياري پيگيري شده است.

مشاور استاندار قم در امور اقتصادي با بيان اينكه بسياري از پروژه‌ها در دست احداث است و برخي از آن‌ها با سرعت كندي رو به رو است، افزود: اعتباراتي از رديف سفر مقام معظم رهبري براي به پايان رسيدن برخي از اين پروژه‌ها تزريق شده است.

وي با تاكيد بر اينكه با وجود محدوديت‌هاي اعتباري پروژه‌هاي عمراني استان قم فعال بوده‌اند، خاطرنشان كرد: اعتباراتي كه از سفر مقام معظم رهبري پيش بيني شده بود باعث شد كه پروژه عمراني متوقف نداشته باشيم اما برخي از اين پروژه‌ها با سرعت محدودي پيش مي‌روند.

دلاوري با بيان اينكه پروژه‌هاي عمراني معارضات متفاوتي را در راه احداث خود دارند، افزود: برخي از معارضات ملكي و برخي تاسيساتي بوده است كه عمده توقف پروژه‌ها به اين معارضات برمي‌گردد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com