کد خبر ۳۱۳۳۰ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

افزایش نیاز به زیرساخت‌های آموزشی در صورت تکمیل سکونت در پردیسان

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ‏گفت: اگر در تمام ساختمان‌های مسکونی احداث شده در پردیسان سکونت برقرار شود، نیاز به زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی در این منطقه افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در آیین افتتاحیه دبیرستان حاج حبیب‌الله عبداللهی‌راد از خیرین قمی که ظهر امروز در منطقه پردیسان قم برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن اظهار کرد: خداوند می‌فرماید آنچه که به شما بندگان داده شده، مطاعی کوتاه است اما آنچه که نزد خداوند ماندگار و دارای جایگاه خواهد بود، کار خیر است.

وی با بیان اینکه کار خیر توفیق می‌خواهد، تصریح کرد: برخی افراد عزم و اراده خود را بر کارهای خیر بزرگی مانند احداث این مدرسه قرار می‌دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی این گونه اقدامات را باقی الصالحات عنوان کرد و افزود: خیران بدانند که لطف و عنایت خداوند شامل آنها بوده است.

آشتیانی با تاکید بر اینکه اگر امثال حاج حبیب‌الله عبداللهی‌راد نبودند، هزاران نفر از فرزندان ما شرایط تحصیل را نداشتند، اضافه کرد: مسئولان باید قدردان این نظام اسلامی باشند و تمام توان خود را در انجام وظایف و خدمت به مردم به کار بگیرند.

وی به تراکم جمعیت و کمبود زیرساخت‌های آموزشی منطقه پردیسان اشاره کرد و گفت: اگر در تمام ساختمان‌های مسکونی احداث شده در پردیسان سکونت برقرار شود، نیاز به زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی در این منطقه بیشتر خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com