کد خبر ۳۱۴۶۱ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۱
به مناسب هفته ملی کودک

اعضای کانون غنچه‌های قم به سفر علمی و تفریحی می‌روند

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری اردوهای فرهنگی، تفریحی و آموزشی پیش دبستانی‌های فعال قم با حضور 300 نفر از غنچه‌های هلال به مناسبت هفته کودک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی از برگزاری اردوهایی ویژه غنچه‌های هلال احمر در قم خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی مدیران پیش دبستانی‌های اندیشه، ملائک، غزل و کلبه شادی، آل یاسین، رضوان و ریحانه بهشتی در هفته ملی کودک، اردوهای فرهنگی، آموزشی و تفریحی یک روزه درون استانی در حال برگزاری است.

محمد مصباحی با اشاره به اجرای طرح‌های متنوع ویژه غنچه‌ها در این هفته بیان کرد: این اردوهای یک روزه، با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید و در بین کودکان و آشنایی کودکان با حیوانات، آبزیان و گیاهان حیات‌وحش و ویژگی‌های موجودات تاکسی درمی شده و مناطق زندگی و نحوه تغذیه آنها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این اردوها بیش از 300 نفر از اعضای منتخب کانون غنچه‌های هلال احمر حضور دارند، افزود: سفر علمی به موزه تاریخ طبیعی بوستان بنیادی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی، برگزاری مسابقات و بازی‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های مفرح این اردوها به شمار می‌رود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه گردش علمی می‌تواند در افزایش آگاهی‌های کودکان نسبت به مخلوقات خدا موثر باشد، گفت: با توجه به استقبال خوب غنچه‌ها، از اردوهای یک روزه، تا پایان هفته ملی کودک تمام پیش دبستانی‌های فعال زیر پوشش هلال احمر قم از این برنامه استفاده خواهند کرد.

اکنون معاونت امور جوانان استان قم 20 مرکز پیش دبستانی با بیش از 750 عضو غنچه هلال احمر را زیر پوشش فعالیت‌های خود قرار داده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com