کد خبر ۳۱۵۱۷ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
عضو خبرگان رهبری تاکید کرد

ممنوعیت مذاکره با آمریکا فصل‌الخطاب دیده‌بانِ بصیر انقلاب

عضو خبرگان رهبری گفت: ممنوعیت مذاکره با آمریکا فصل‌الخطابی از سوی رهبری است که خود دیده‌بان بصیر انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله حسن ممدوحی با اشاره به فرازهای بسیار مهم بیانات چندی پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی سپاه بیان کرد: مقام معظم رهبری به صورت کاملاً آگاهانه نکات اصلی را به مردم و مسئولان گوشزد کرده و نسبت به خطر نفوذ دشمن، حجت را بر همگان تمام کردند.

وی افزود: امروز اگر ما نسبت به تحرکات دشمن در صحنه سیاسی غفلت کنیم، کلاهی سرمان می‌رود که معلوم نیست در آینده چطور بتوانیم از شر آن راحت شویم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بی‌شک هدف آمریکایی‌ها از طرح بحث مذاکره، پیدا کردن راهی جدید برای نفوذ به داخل کشور است و رهبر معظم انقلاب با بصیرت والای خود همگان را متوجه این توطئه خطرناک دشمن کردند.

وی افزود: همان‌طور که ایشان نیز فرمودند متاسفانه عده‌ای در داخل با ساده‌اندیشی فکر می‌کنند که با مذاکره همه مشکلات ما حل می‌شود و حال آن که عمیقاً متوجه این مطلب نیستند که چرا آمریکایی‌ها به هر بهانه به دنبال مذاکره هستند.

ممدوحی همچنین با تاکید بر اینکه ما نباید با دست خودمان کاری کنیم که راه نفوذ آمریکا در این کشور باز شود، گفت: مذاکره و ارتباط با آمریکا برای کشور ما بیش از آن که نفع و سودی داشته باشد، ضرر دارد و هر انسان آگاه و وطن دوستی قطعاً نمی‌خواهد به کشورش به واسطه این ارتباط ضرر و زیانی وارد شود.

وی تصریح کرد: وقتی رهبری به صراحت بیان می‌کنند که مذاکره با آمریکا ممنوع است، این فرمایش ایشان باید فصل‌الخطاب همه مسئولان و جریان‌ها و گروه‌های سیاسی باشد نه اینکه به واسطه این مسئله شاهد دودستگی و تفرقه در کشور که خواست اصلی دشمن است باشیم.

عضو خبرگان رهبری گفت: حفظ آمادگی در برابر هر توطئه و ترفند دشمن یک دستور دینی و قرآنی برای ماست به خصوص در زمان کنونی که آمریکا و غرب می‌خواهد از طریق مباحث سیاسی در بین جبهه داخلی رخنه و راه نفوذ پیدا کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com