کد خبر ۳۱۵۳۴ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۷
سرپرست اداره کل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم:

ساماندهی وانت‌بار‌ها در قم به طور جدی دنبال می‌شود

سرپرست اداره کل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از ساماندهی وانت‌بار‌ها در سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی در خصوص ساماندهی وانت بار‌ها و اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: در چندین نوبت جلساتی با نیروی انتظامی و همچنین دادستانی برگزار کردیم تا به بحث وانت بار‌ها که در سطح شهر موجب بروز مشکلاتی می‌شوند بپردازیم.

سرپرست اداره کل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم به نارضایتی شهروندان در این زمینه اشاره و بیان کرد: شهروندان در این زمینه گلایه‌هایی دارند چرا که وانت‌بار‌ها با توقف در کنار شوارع موجب ایجاد سد معبر و ترافیک می‌شوند و به نوعی نظم شهر را دچار اختلال می‌کنند.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری جلسات به نتایج خوبی در این زمینه رسیده‌ایم، خاطرنشان کرد: در نهایت مقرر شد که در سطح مناطق هشت‌گانه، هشت قطعه زمین در نظر بگیریم و مکانی مشخص برای آن‌ها تهیه کنیم و به ساماندهی وانت‌بارها بپردازیم.

میرهادی با اشاره به اینکه در زمینه ساماندهی اولویت با هسته مرکزی شهر است، بیان کرد: این اقدام در سه فاز صورت می‌گیرد و ابتدا هسته مرکزی شهر برای ساماندهی وانت‌بارها در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: این طرح با اولویت‌بندی و به ترتیب در تمام مناطق با همکاری نیروی انتظامی، دادستان، ستاد تخلفات شهری و سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم انجام می‌شود.

وی خواستار همکاری وانت‌بار‌ها برای اجرای هر چه بهتر طرح شد و تصریح کرد: امیدواریم وانت بارها مشارکت لازم را داشته باشند تا این اقدام به صورت مطلوب انجام بگیرد و دیگر مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com