کد خبر ۳۱۱۵۰ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵
استاندار قم:

عزت و قدرت کنونی با خون شهیدان کسب شده است

استاندار قم گفت: عزت و قدرت کنونی به دلیل خون شهیدان بزرگواری است که از همه داشته‌های خود گذشتند و آرامش را به کشور هدیه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید مهدی صادقی ظهر امروز در مراسم استقبال از خانواده شهید ستار یکه‌زارع که در دانشگاه قم برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از خانواده شهید و مردم قم اظهار کرد: خانواده شهید یکه‌زارع در اصل میزبان ما هستند و ما مهمان این بزرگواران بوده و قم خانه شما است و قمی‌ها افتخار پذیرایی از فرزند شما را در شهر خودشان دارند.

وی افزود: امروز ما در کنار این شهید بزرگوار عهد می‌بندیم که راه آنها را ادامه دهیم زیرا شهیدان چراغ راه هستند و هیچ‌گاه خاموش نخواهند شد.

استاندار قم یادآور شد: عزت و قدرت کنونی به دلیل خون شهیدان بزرگواری است که از همه داشته‌های خود گذشتند و آرامش را به کشور هدیه کردند.

حجت‌الاسلام عسکر دیرباز، رئیس دانشگاه قم نیز در این مراسم بیان کرد: خانواده این شهید بدانند درست است که فرزند شما در دانشگاه قم آرمیده است اما او استاد ما در این مکان است، زیرا ستار یکه‌زارع استاد درس دفاع از دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ما داده است و این واحد درسی را آموزش می‌دهد و امروز دانشجویان این دانشگاه با این شهید بزرگوار عهد می‌بندند که تا آخرین نفس این درس شما را فراموش نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان در این کشور هیچ‌گاه فراموش نخواهند شد و تا ابد نام و یاد این عزیزان در دل هر ایرانی خواهد ماند، زیرا آنها با خون خود این کشور را نگاه داشتند و ما هر چه داریم به خاطر از خود گذشتگی این عزیزان است.

رئیس دانشگاه قم افزود: دانشگاه قم با عطر پیکر این شهید بزرگوار عطر‌آگین شده است و این افتخار در این دانشگاه ثبت شد که میزبان پدر و مادری باشیم که بیش از 30 سال در انتظار بودند تا از سرنوشت فرزند خود آگاه شوند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com