کد خبر ۳۱۵۵۱ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
نایب رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد:

علیزاده‌پورنیا و زینتی‌رفاه نمایندگان کشتی قم در اردوی تیم ملی

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران اوزان 75 و 80 کیلوگرم به نمایندگی از قم به اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران دعوت شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محسن وزیری اظهار کرد: از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان سه کشتی‌گیر به نخستین مرحله اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند اما برای مرحله دوم تعداد دو کشتی‌گیر از قم مد نظر کادر فنی تیم ملی هستند.

وی یادآور شد: هادی علیزاده‌پورنیا و امیرحسین مولایی در وزن 75 کیلوگرم به همراه علی زینتی‌رفاه در وزن 80 کیلوگرم سه کشتی‌گیری هستند که به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شده بودند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: اما برای برپایی دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان دو کشتی‌گیر در اوزان 75 و 80 کیلوگرم فراخوانده شده‌اند تا خود را برای رقابت‌های برون‌مرزی پیش‌روی تیم ملی آماده کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در حالی آغاز می‌شود که دو کشتی‌گیر جدید دیگر نیز به اردوی این تیم دعوت شده‌اند و با برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی، مرحله دوم اردوی این تیم از 30 مهرماه آغاز خواهد شد.

وزیری با بیان اینکه دومین اردوی تیم ملی تا روز یازدهم آبان‌ماه در خانه کشتی شماره یک تهران ادامه خواهد داشت، یادآور شد: با اعلام کادر فنی تیم ملی، امین سوری در وزن 66 کیلوگرم و آرمان علیزاده در وزن 85 کیلوگرم به جمع نفرات حاضر در این اردو دعوت شدند.

وی همچنین با بیان اینکه وحید میرفتح‌الهی و امیرحسین مولایی نیز از لیست نفرات دعوتی به تیم ملی خارج شده‌اند، بیان کرد: در بین نفرات دعوت شده به این اردو هادی علیزاده‌پورنیا در وزن 75 و علی زینتی‌رفاه در وزن 80 کیلوگرم نمایندگان قم هستند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه اردوی تیم ملی با حضور کشتی‌گیران اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم برگزار می‌شود، بیان کرد: در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی، پیام بویری، رامین طاهری و رسول گرمسیری از خوزستان رقبای تنها نماینده قم در این وزن یعنی هادی علیزاده‌پورنیا به شمار می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان به همراه یوسف اخباری دو رقیب تهرانی نماینده هیئت کشتی استان قم یعنی علی زینتی‌رفاه محسوب می‌شوند، در حالی که کشتی‌گیر شایسته قم به عنوان قهرمان ایران در سال 93 در این وزن حضور دارد.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com