کد خبر ۳۱۵۶۲ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم:

شعبه جدید ستاد اقامه نماز در پردیسان راه‌اندازی می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم از آغاز فعالیت شعبه جدید ستاد اقامه نماز در پردیسان پس از تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد خامه‌یار ضمن تسلیت ایام محرم با اشاره به اقدامات ستاد اقامه نماز استان قم اظهار کرد: اردوی زیارتی مشهد برای ائمه جماعات برگزار شد که اردوی آموزشی موفقی بود.

وی خاطرنشان کرد: اهدای 4 هزار جلد کتاب شیوه‌های آشنایی با نماز به روحانیون عازم سفر تبلیغاتی از فعالیت‌های دیگر ستاد اقامه نماز بود تا بتوانند در فعالیت‌های تبلیغی از مطالب موجود در آن استفاده کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم عنوان کرد: به منظور بررسی وضعیت نمازخانه‌های بین راهی بازدیدهای مختلف صورت گرفته و تذکراتی ارائه شده است، زیرا اماکن بین راهی از شانیت لازم برخوردار هستند، ولی باید از نظر ظاهری تغییر پیدا کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح مبین به صورت سراسری گفت: 900 نفر از مدیران مدارس سراسر کشور در این طرح حضور داشتند. این طرح با مشارکت مسئولان ستادی وزارت آموزش و پرورش و مسئولان ستادی اقامه نماز برگزار شد که طرح موفقی بود.

خامه‌یار خاطرنشان کرد: برای ترویج فرهنگ نماز در بخش‌های مختلف به ویژه ادارات به صورت جهادی کار می‌کنیم و فعالیت دبیران اقامه نماز ادارات به صورت جهادی است.

وی یادآور شد: طرح یاوران نماز از اقدامات دیگر است که از نیروهای جوان هر استان برای توسعه فرهنگ نماز استفاده می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به فعالیت ستاد اقامه نماز در پردیسان عنوان کرد: ستاد اقامه نماز در روزهای اخیر شعبه‌ای در پردیسان راه‌اندازی کرده که پس از تاسوعا و عاشورا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در چهار بخش استان به زودی پس از ایام تاسوعا و عاشورا شاهد معرفی نمایندگان ستاد اقامه نماز خواهیم بود و رایزنی‌هایی با ائمه جمعه صورت گرفته است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com