کد خبر ۳۱۵۹۰ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۹
استاندار قم تاکید کرد :

لزوم برخود با حرکت‌های خلاف نظم و آرامش در استان قم

سید مهدی صادقی استاندار قم در ششمین جلسه شورای اداری استان قم با اشاره به واکنش بزرگان دین در رابطه با برخی حرکت‌های غیرقانونی اخیر، برلزوم برخورد با حرکت‌هایی که نظم و آرامش استان قم را تهدید می‌کند، تاکیدکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدمهدی صادقی در ششمین جلسه شورای اداری استان قم ویژه پنجمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قم که عصر امروز در سالن معصومیه فرمانداری قم برگزارشد، با اشاره به اینکه بخش سیاسی و امنیتی به خاطر حساسیتی که دارد نیاز به دقت نظر بسیار دارد، اظهارداشت: به دلیل حساسیت‌های موجود در این مسئولیت انتخاب این معاونت به طول انجامید.

استاندار قم با بیان اینکه حساسیت این جایگاه به حدی است که باید با نگاه درون سیستمی و با استفاده از تجربیات گذشته به بهترین انتخاب می‌رسیدیم، افزود: در انتخاب مسئولیت‌های استانداری قم همواره نگاه شایسته سالاری و درون سیستمی حاکم بوده است.

وی با بیان اینکه فرد صلاحیت دار و شایسته در استان قم زیاد است، خاطرنشان کرد: جمع بندی استانداری بر این بوده است که در انتخاب مسئولیت‌ها و معاونت‌ها دقت نظر بسیاری صورت بگیرد و تلاش شده دقت و کیفیت را فدای سرعت نکنیم.

صادقی با اشاره به جایگاه خاص سیاسی استان و موقعیت برجسته استان در مباحث سیاسی، تصریح کرد: حساسیت‌های سیاسی استان باعت شده است که در این رابطه دقت نظر و مراقبت بیشتری صورت بگیرد.

استاندار قم با تاکید بر اینکه با هم‌گرایی و هم افزایی باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که آرامش لازم در استان حاکم باشد تا بتوان به مردم خدمت کرد، افزود: در هفته‌های گذشته شاهد برخی از حرکت‌های غیر معمول و غیر قانونی در استان بودیم که نظم و انضباط شهر را به هم زده بود.

وی با اشاره به اینکه بزرگان و مراجع و مسئولان هم با این بی‌نظمی‌ها مخالف بودند، خاطرنشان کرد: این مسئله در شورای تامین استان قم مطرح شد و باتوجه به وظیفه خود برای برگرداندن نظم و انضباط اقدام کردیم.

صادقی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دادستان قم هم برای برقراری نظم در استان قم همکاری کردند، تصریح کرد: با توجه به انتخابات مجلس خبرگان و انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پیش رو است حساسیت در کل کشور وجود دارد.

استاندار قم با تاکید بر اینکه در راستای تامین این آرامش از هر نظر و پیشنهادی استقبال می‌کنیم، افزود: کسانی که نقشی در تامین این آرامش دارند و در مقامی برای حفظ این آرامش حضور دارند باید برای آن تلاش کنند.

منبع :

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com