کد خبر ۳۱۷۳۶ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۹
همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) صورت می‌گیرد

برپایی دسته عزاداری عاشقان ثارالله نیروهای مسلح در قم

نیروهای مسلح استان قم با برپایی دسته عزاداری در سومین روز از شهادت سیدالشهدا (ع) و سالروز شهادت امام سجاد (ع)، با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، احمد بیطرفان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش اظهار کرد: دسته عزاداری عاشقان ثارالله نیروهای مسلح استان قم متشکل از نیروهای سپاه پاسداران، برادران ارتش و نیروهای انتظامی در این مراسم حضور دارند که در هنگام برگزاری عزاداری مردم عادی و بسیجیان نیز به آنها ملحق خواهند شد.

وی ابراز کرد: کمیته‌های مختلفی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم تشکیل شده است تا این مراسم به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم با بیان اینکه این برنامه سال‌های گذشته نیز برگزار شده است، افزود: مراسم عزاداری هیئت عاشقان ثارالله نیروهای مسلح استان قم روز دوشنبه ساعت هشت صبح با تجمع در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده است و با حرکت نیروهای نظامی از حرم مطهر به سمت دفتر مقام معظم رهبری واقع در خیابان شهدا ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: حرکت در این مسیر همراه با مداحی و عزاداری خواهد بود و نیروهای مسلح در این مراسم با لباس نظامی شرکت خواهند کرد.

بیطرفان تصریح کرد: هیئت عاشقان ثارالله نیروهای مسلح استان قم با حضور در دفتر مقام معظم رهبری در مراسم عزاداری شرکت کرده و از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی عباس حیدرزاده بهره خواهند برد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com