کد خبر ۳۱۶۵۲ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶

کاهش هفت درصدی مصرف گاز در شش ماهه نخست سال جاری در قم

مدیرعامل شرکت گاز استان قم از کاهش هفت درصدی مصرف گاز در استان در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، غلامرضا فرجی روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: این کاهش مصرف در حالی است که در شش ماهه نخست امسال، بیش از شش هزار و 500 مشترک به آمار مشترکین استان اضافه شده است.
وی ادامه داد: این امر بیشتر ناشی از مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان و مشترکین بوده است.
فرجی به جزییات میزان مصرف گاز در این مدت اشاره کرد و گفت: 151 میلیون متر مکعب در بخش خانگی، 33 میلیون متر مکعب در بخش تجاری، 114 میلیون متر مکعب در بخش صنعتی، 83 میلیون متر مکعب در بخش جایگاه های C.N.G و 548 میلیون متر مکعب در نیروگاه برق و غیره مصرف شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون سه هزار و 200 کیلومتر لوله گذاری گاز در استان قم انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر 162 هزار انشعاب نصب شده و 352 هزار مشترک و 37 جایگاه C.N.G در سطح استان از گاز طبیعی بهره مند می باشند.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری تا پایان شهریورماه، 50 کیلومتر شبکه گذاری و یکهزار و 100 انشعاب گاز در بخشهای مختلف صنعتی، تجاری و خانگی نصب شده است.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com