کد خبر ۳۳۴۲۳ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۱
مدیرعامل شرکت گاز استان قم:

4 روستای سلفچگان به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان قم از اتمام عملیات گازرسانی به چهار روستای بخش سلفچگان تا دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، غلامرضا فرجی به همراه برخی مدیران و مسئولان این شرکت در سفری یک روزه از پروژه‌های گازرسانی به بخش سلفچگان بازدید کرد و از نزدیک به بررسی چگونگی اجرای و پیشرفت این طرح‌ها پرداخت.

وی در حاشیه این بازدید طی سخنانی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش ظرفیت‌های خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه در مناطق محروم و روستاها اظهار کرد: حضور مسئولان در بخش‌ها و روستاهای مختلف در آشنایی با مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنها موثر است.

وی اجرای سریع‌تر پروژه‌ها و طرح‌های گازرسانی به بخش‌ها را با توجه به شروع فصل سرما در کاهش مشکلات و پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و همچنین در افزایش رضایت‌مندی و رفاه و آسایش مردم موثر دانست و افزود: خدمت‌رسانی و تلاش برای رفع مشکلات، توسعه و نگهداری شبکه گاز طبیعی باید همواره در اولویت برنامه‌های این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده در زمینه توسعه شبکه گازرسانی در سال‌های اخیر گفت: با تلاش دولت یازدهم عرصه خدمت‌رسانی و گسترش امکانات رشد قابل ملاحظه‌ای یافته و تعداد مشترکان گاز طبیعی نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده افزایش داشته است.

فرجی در جلسه مشترک با مسئولان و پیمانکاران این شرکت ضمن بررسی پیشرفت طرح‌های گازرسانی بر ضرورت رفع مشکلات و تکمیل طرح‌ها طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده تاکید کرد.

وی در ادامه به تشریح جزئیات این پروژه‌ها پرداخت و گفت: در حال حاضر پروژه‌های گازرسانی به چهار روستای گلستانه، فریدون آباد، حسن‌آباد، نصرتیه با پیشرفت بیش از 80 درصد و دو روستای چله گنبد و علی آباد با پیشرفت 30 درصد و اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در حال اجرا است و تمام تلاش این شرکت بر این است که گازرسانی به چهار روستای این بخش که پیشرفت بالایی دارد، تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com