کد خبر ۳۱۶۶۰ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
رییس دفترمقام معظم رهبری در قم عنوان کرد:

عزاداران حسینی گوش به فرمان فرمانده کل قوا در دفاع از حریم اهل بیت(ع)

رییس دفترمقام معظم رهبری در قم گفت: عزاداران حسینی همواره نشان داده اند که در راه اسلام و دفاع از حریم مقدس عصمت و طهارت(ع) گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی هیئت و کانون خادم الرضا(ع)، حجت الاسلام و المسلمین ملکا در حاشیه حضور در هیئت خادم الرضا(ع) در ارزیابی خود از برگزاری این هیئت تصریح کرد: جلسه عزاداری هیئت خادم الرضا(ع) بسیار خوب، ارزشمند، قابل تقدیر وتشکر است.

وی با بیان اینکه بنده و امثال بنده قابلیت انعکاس وتوصیف واقعی آنچه در این هیئت می گذرد را نداریم، افزود: صمیمانه از برگزارکنندگان هیئت و خادمین گرانقدر و شرکت کنندگان تشکر و تقدیر می کنم و انشا الله اجر همه با حضرت زینب(س) باشد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری در خصوص حضور شهید مدافع حرم و پیام استقبال گسترده عزاداران از این شهید گرانقدر گفت: استقبال این جمعیت کثیر از این شهید بیانگر آن است که ملت ایران همانگونه که در طول دوران انقلاب اسلامی هم نشان داده، همیشه در رکاب مقام معظم رهبری و آماده هرگونه فرمانی از سوی فرمانده کل قواست.

وی خاطرنشان کرد: این عزاداران نشان داده اند که برای فداکاری در راه اسلام و دفاع از حریم مقدس عصمت و طهارت(ع) همواره آماده جانفشانی هستند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com