کد خبر ۳۱۶۶۳ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۷
سرپرست اداره‌کل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم خبر داد

توزیع 4000 سجاده نماز در ظهر عاشورا

سرپرست اداره‌کل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: 4 هزار سجاده نماز در ظهر عاشورا میان عزاداران حسینی و نمازگزاران توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید محسن میرهادی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم که به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورا در سالن جلسات معاونت زائرین استانداری برگزار شد با بیان اینکه ستادهای هشت‌گانه مناطق با محوریت حوزه خدمات شهری به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) ایجاد شده است اظهار کرد: این ستادها فعالیت‌های منسجمی را در مناطق بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم در هسته مرکزی و برخی از نقاط حساس شهر مستقر شده است ابراز کرد: تاکنون بازدیدهای بسیاری از تکیه‌های و حسینیه‌های شهر به منظور بررسی وضعیت ایمنی آن‌ها انجام شده است.

سرپرست اداره‌کل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: سیاه‌پوش کردن، استفاده از المان‌های مذهبی، صدور مجوز استقرار 120 ایستگاه صلواتی و بررسی وضعیت ترافیکی، بهداشتی و امنیتی این ایستگاه‌ها بخشی از فعالیت‌های انجام شده طی هفته اخیر است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی برای متولیان ایستگاه‌های صلواتی اظهار کرد: بیش از 3 هزار نفر از نیروهای شهرداری قم و 270 دستگاه ماشین‌آلات مختلف در سطح شهر به مناسبت ایام عزاداری تاسوعا و عاشورا برای خدمات‌رسانی به زائران و شهروندان آماده باش خواهند بود.

میرهادی از برخورد با تخلفات شهری یاد کرد و افزود:‌ به منظور ترویج فرهنگ شهروندی بنرهای مختلفی در سطح شهر نصب شده است و در این زمینه از ظرفیت ایستگاه‌های صلواتی نیز استفاده می‌شود.

وی به آماده‌باش ناوگان‌های عمومی حمل و نقل و نیروهای فضای سبز شهرداری قم اشاره کرد و گفت: چهار هزار سجاده نماز در ظهر عاشورا میان عزاداران توزیع می‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com