کد خبر ۳۱۶۷۵ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۷
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم:

مسابقه عکس نماز ظهر عاشورا برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: مسابقه عکس نماز ظهر عاشورا به منظور ثبت زیبایی‌ها و جلوه‌های این فریضه الهی در دو بخش حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد خامه‌یاربا اشاره به اقامه نماز ظهر عاشورا در تمام نقاط استان قم اظهار کرد: نماز ظهر عاشورا در استان قم به یاد نماز ظهر عاشورای امام حسین(ع) برگزار می‌شود که جلوه زیبایی را به نمایش می‌گذارد. 

وی با بیان اینکه باید این جلوه‌های زیبا ثبت شود گفت: ستاد اقامه نماز استان قم برای ثبت این لحظات زیبا و معنوی نسبت به برگزاری مسابقه نماز ظهر عاشورا اقدام کرده است. 

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به استانی بودن این مسابقه بیان کرد: مسابقه نماز ظهر عاشورا با همکاری استانداری، شهرداری، صدا وسیمای مرکز قم، حوزه هنری و ستاد اقامه نماز استان قم در دو بخش حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدایایی برای نفرات نخست تا سوم هر بخش در نظر گرفته شده است تصریح کرد: مبلغ 10 میلیون ریال به نفر نخست، 7 میلیون ریال به نفر دوم و 5 میلیون ریال به نفر سوم این مسابقه اهدا می‌شود. 

خامه‌یار مهلت زمان ارسال آثار به دبیرخانه را تا 20 محرم ذکر کرد و گفت: دبیرخانه این مسابقه در حوزه هنری واقع شده و اجرای آن برعهده ستاد اقامه نماز استان قم است. 

وی بیان کرد: به میزان عکس‌هایی که به دبیرخانه ارسال می‌شود با نظر داوران در هر سطحی هدایایی به آثار شرکت کننده تعلق می‌گیرد. 

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم تصریح کرد: عکس‌های ارسالی با کیفیت مناسب در قالب یک آلبوم عکس منتشر می‌شود و یا اینکه در یکی از نگارخانه‌های استان قم به نمایش عموم گذاشته می‌شود. 

وی با بیان اینکه آثار ارسالی در دو بخش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تصریح کرد: عکس‌های ارسالی توسط چند تن از خبرگان عکاسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس در بخش مسابقه توسط هیئت داوران رای نهایی صادر می‌شود. 

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com