کد خبر ۳۱۷۰۸ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸
هواشناسی قم اعلام کرد:

ورود سامانه بارشی به قم در اواخر هفته جاری

محمد جواد ترابیان کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور اظهار کرد: این سامانه از فردا وارد کشور می‌شود و از روز چهارشنبه نیز بر استان قم اثر می‌گذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم محمدجواد ترابیان با اشاره به شرایط جوی هوای قم گفت: برای امروز یک‌شنبه آسمان صاف خواهد بود.

وی افزود: برای روز دوشنبه نیز هوایی صاف حاکم است که در اوایل شب افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم هوای روز سه‌شنبه را قسمتی ابری اعلام کرد و ادامه داد: جهت وزش باد امروز و فردا شرقی خواهد بود.

ترابیان سرعت وزش باد طی امروز و فردا را 20 تا 30 کیلومتر بر ساعت ذکر کرد و گفت: وزش باد در این روزها آرام خواهد بود.

وی با اعلام اینکه جهت وزش باد در روز سه‌شنبه شمال غربی است اضافه کرد: برای روز سه‌شنبه وزش باد سرعتی متوسط دارد و سرعت وزش باد به 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور اظهار کرد: این سامانه از فردا وارد کشور می‌شود و از روز چهارشنبه نیز بر استان قم اثر می‌گذارد.

ترابیان بیشینه و کمینه دمای هوای امروز را به ترتیب 27 و 10 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: این میزان برای فردا دوشنبه نیز به ترتیب 28 و 11 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی در خصوص کمینه و بیشینه دمای هوا در روز سه‌شنبه اظهار کرد: کمینه دما در این روز 12 و بیشینه دما نیز به 26 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com