کد خبر ۳۱۴۸۱ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم:

مرکز فراگیر برای کودکان با معلولیت خاص در قم راه اندازی می‌شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از ایجاد مرکز فراگیر کانون پرورش فکری برای کودکان با معلولیت‌های خاص در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محسن ربانی اظهار داشت:‌ مراکز فراگیر در کانون‌های پرورش فکری برای اعضای کودک و نوجوان با معلولیت‌های خاص آماده سازی می‌شوند.

وی گفت: یک مرکز فراگیر برای کودکان با معلولیت‌های خاص در مرکز شماره هفت کانون در حال آماده سازی است که تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: آماده سازی مراکز فراگیر شامل تهیه کتاب‌های بریل و کتاب‌های گویا، بکارگیری مربیان آموزش دیده، ‌ رمپ‌گذاری ساختمان و غیره می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در خصوص احداث مجتمع بین المللی آفرینش‌های دینی و مذهبی نیز افزود: مجتمع بین المللی آفرینش‌های دینی و مذهبی در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد که این مجتمع شامل کتابخانه کودک، کتابخانه تخصصی بزرگسال، سینما کودک، مرکز فرهنگی و هنری، مرکز علوم و نجوم و غیره است.

وی ادامه داد: مجتمع بین‌المللی آفرینش‌های دینی و مذهبی با متراژ نزدیک به ۱۲ هزار متر مربع در منطقه پردیسان آماده بهره برداری است.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com