کد خبر ۳۱۷۵۴ انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰
به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی قم تجلیل شدند

اداره کل ورزش و جوانان استان قم در مراسمی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش از روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی قم تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم، در شرایطی که ویژه برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سال جاری با ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) همزمان شده بود، این اداره کل برنامه‌های خود به این مناسبت را در بخش‌های مختلف برگزار کرد.

ویژه‌برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش سال جاری در استان قم با موضوعات همگانی، قهرمانی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی برنامه‌ریزی و برگزار شد در حالی که یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها، به برگزاری گردهمایی مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی قم اختصاص داشت.

این همایش با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان قم به میزبانی تالار بعثت فرهنگ‌سرای جوان برگزار شد و علاوه بر ارائه گزارشی از وضعیت فعلی ورزش قم، روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی قم نیز تجلیل شدند.

البته این تجلیل به ابتکار اداره کل ورزش و جوانان استان قم یک تفاوت عمده با تجلیل‌های گذشته از روسا و نواب رئیس هیئت ورزش‌های قم داشت و آن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کسانی بود که در حال حاضر این مسئولیت را بر عهده ندارند اما در گذشته رئیس و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی قم بوده و تلاش زیادی را برای رشد و توسعه ورزش قم در این مسئولیت مهم و خطیر بر عهده داشته‌اند.

به همین منظور در بخش روسای هیئت‌ها ابتدا از علی فرهمندموحد رئیس سابق هیئت نجات غریق و غواصی استان قم تجلیل شد، در حالی که فرهمندموحد بیش از 30 سال در این مسئولیت برای ورزش قم تلاش کرده، ضمن اینکه حضور در راس هیئت والیبال قم نیز از جمله دیگر سوابق وی به شمار می‌رود.

همچنین از سیدمهدی غیاثی به عنوان رئیس سابق هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان قم، ابوالقاسم اکرمی رئیس سابق هیئت دو و میدانی قم، محمدرضا اسماعیلی رئیس سابق هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی قم، دکتر محمد جعفری رئیس سابق هیئت بوکس قم، اسماعیل ملامحمدی رئیس سابق هیئت تیراندازی با کمان و سیده‌لیلا عنبری رئیس سابق هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم در این مراسم قدردانی شد.

در بخش نواب رئیس نیز ابتدا از معصومه پیرمرادی نایب رئیس سابق هیئت بدمینتون قم تجلیل به عمل آمد و در ادامه زهرا سلیمی نایب رئیس سابق هیئت فوتبال استان قم مورد تجلیل قرار گرفت، ضمن اینکه از زهره فلاح نیز به عنوان نایب رئیس سابق هیئت روستایی و عشایری قم قدردانی شد.

فاطمه بهرامی نایب رئیس سابق هیئت ورزش‌های سه‌گانه قم، فرشته کریمی‌مهر نایب رئیس سابق هیئت تکواندو قم، زهرا لاجوردی نایب رئیس سابق هیئت ورزش‌های همگانی قم و سمیه طلیقی نایب رئیس سابق هیئت گلف استان قم نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

تنها نماینده ورزش استان قم در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن یعنی خانم فاطمه متقی‌کاشانی که مربی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان معلول کشورمان در این بازی‌ها بود و با هدایت وی، ایران برای نخستین‌بار به طلای تیراندازی با کمان پارالمپیک دست یافت، در بخش پایانی این مراسم تقدیر شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com