کد خبر ۳۱۸۱۱ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۵
مدیرعامل شرکت گاز استان قم خبر داد

بهره‌مندی بیش از 2700 واحد صنعتی قم از شبکه گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 700 واحد صنعتی در استان قم از نعمت گاز بهره‌مند و به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، غلامرضا فرجی اظهار کرد: با تدبیر و ابتکار وزیر نفت همکاری، هماهنگی و جدیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های تخصصی، شاهد برنامه وسیع گازرسانی به روستاهای بالاتر از 20 خانوار، شهرها و صنایع فاقد گاز در کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی در 15 شهرک صنعتی در استان تکمیل و در پنج شهرک صنعتی دیگر در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم اضافه کرد: همچنین در صدد هستیم عملیات اجرایی گازرسانی به 32 روستا در بخش‌های مرکزی، خلجستان و کهک را نیز در سال جاری آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه گاز یک سوخت پاک محسوب می‌شود، بنابراین استفاده کارخانجات و صنایع از سوخت گاز علاوه بر تولید فرآورده‌های با کیفیت بالاتر، سبب کاهش مصرف سوخت فسیلی و کاهش آلودگی هوا می‌شود.

فرجی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به افزایش تقاضای استفاده از گاز در شهرک‌های صنعتی و ضرورت اجرای طرح‌های توسعه‌ای در برخی از آنها از جمله شهرک‌های صنعتی شکوهیه، محمود آباد، سلفچگان و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به زودی برای افزایش ظرفیت شبکه در این شهرک‌ها و برطرف کردن محدودیت‌های موجود اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com