کد خبر ۲۹۹۴۵ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم مطرح کرد

ساماندهی گلزار شهدا اقدامی موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: ساماندهی گلزارهای شهدای استان قم اقدامی موثر در راستای ترویج و احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سیدجواد هاشمی اظهار کرد: روند ساماندهی گلزارهای شهدا در قم خوشبختانه سبب رضایت و خشنودی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان ملی و استانی را فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: تحولات صورت گرفته در ساماندهی گلزارهای شهدا این امامزادگان عشق و میعادگاه عاشقان و عارفان با ایجاد فضایی مطلوب و در شان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیوند بین نسل‌های انقلاب با شهدا، موجبات خشنودی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان ملی و استانی را در بازدیدهایی که از گلزارهای شهدای قم داشته‌اند، فراهم کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم تعداد گلزارهای شهدا را 70 گلزار ذکر و تاکید کرد: گلزار علی بن جعفر(ع) با بیش از 3 هزار مزار، گلزار شیخان با 700 مزار شهید و گلزار امامزاده ابراهیم(ع) قم، با 393 مزار شهید جزء سه گلزار محوری استان است.

همچنین وزیر دادگستری در جریان سفر اخیر به استان قم ضمن دیدار با دو خانواده معظم شهیدان آقا محمدی و احمدی و بازدید از گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) قم از روند ساماندهی گلزار شهدای قم ابراز خرسندی کرد و تحولات صورت گرفته در گلزارهای استان را مثبت دانست و تاکید کرد: شهدا سرمایه‌های اصلی، عظیم و ارزشمند کشور هستند، وظیفه ما پیروی از راه و مسیر شهدا است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com