کد خبر ۲۹۹۷۸ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
هفته سوم مرحله نهایی فوتسال کشور

آرش قم میزبان شهدای گرگان شد

تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم در سومین هفته از بازی‌های مرحله نهایی لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور برابر تیم شهدای جلین گرگان به میدان می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ کمیته فوتسال ایران دیدارهای هفته سوم از مرحله نهایی بازی‌های فصل جاری لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور عصر پنجشنبه هفته جاری در شهرهای قم و کرمان برگزار می‌شود و چهار تیم حاضر در این مرحله در دو بازی حساس مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

با سپری شدن دو هفته از بازی‌های دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم‌های فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم و سرمایه‌گذاری مس کرمان امتیازات بیشتری نسبت به دیگر تیم‌های حاضر در این مرحله یعنی چکاد آتلیه‌جوان شهریار و شهدای جلین گرگان اندوخته‌اند.

تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم بعد از پیروزی پرگل در هفته نخست بازی‌های این مرحله برابر تیم سرمایه‌گذاری مس کرمان‏ در هفته دوم این بازی‌ها با کسب یک امتیاز از مصاف با تیم چکاد جوان شهریار جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مرحله پایانی مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور حفظ کرد.

اکنون دیدارهای هفته سوم از دور رفت مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در راه است و تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم در دومین بازی خانگی خود برابر نماینده فوتسال استان گلستان یعنی تیم شهدای جلین گرگان قرار خواهد گرفت.

تیم فوتسال آرش‌نوین ایرانیان قم در تلاش برای کسب دومین سه امتیاز از بازی‌های مرحله نهایی لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه خود در حالی از نماینده شهر گرگان پذیرایی می‌کند که این تیم در هفته نخست بازی‌ها در میهمانی تیم چکاد آتیه‌جوان شهریار به تساوی دست یافت و در هفته دوم در خانه خود برابر تیم سرمایه‌گذاری کرمان با حساب 6 بر 4باخت.

فوتسالیست‌های قمی که بازی‌های مرحله نهایی فصل جاری مسابقات لیگ قهرمانی فوتسال باشگاه‌های کشور را با قدرت آغاز کرد‌ه‌اند در هفته دوم دور رفت و در نخستین میهمانی خود برابر تیم چکاد آتیه‌جوان شهریار بازی بسیار خوبی ارائه کرده و در نهایت یک امتیاز از این بازی حساس گرفتند.

بدین ترتیب در پایان دیدارهای هفته دوم هم اکنون تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم با کسب چهار امتیاز در صدر ایستاده است، تیم فوتسال سرمایه‌گذاری مس کرمان با کسب دو امتیاز در مکان دوم جای دارد، تیم چکاد آتیه‌جوان شهریار با دو امتیاز سوم است و تیم شهدای جلین گرگان با یک امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

آرش نوین‌ایرانیان قم که با صعود به مرحله نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور حریف تیم‌های سرمایه‌گذاری مس کرمان، چکاد شهریار و شهدای جلین گرگان شده است، از ساعت 17 روز پنجشنبه دوازدهم شهریور ماه در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم شهدای جلین گرگان خواهد بود.

فوتسالیست‌های تیم آرش نوین‌ایرانیان قم در صورت کسب برتری در بازی خانگی برابر تیم فوتسال شهدای جلین گرگان صدرنشینی خود را در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور حفظ کرده و در بازی بعدی خود به میهمانی تیم مس کرمان می‌روند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com