کد خبر ۳۱۸۱۲ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۶
با پایان رقابت 45 شرکت کننده

نفرات اول تا سوم پینگ‌پنگ دختران قم معرفی شدند

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم از برگزاری رقابت‌های تنیس روی‌میز قهرمانی دختران قم و شناخت نفرات برتر این پیکارها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدقاسم عموئیان اظهار کرد: دختران پینگ‌پنگ باز قم در تلاش برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی استان که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش به انجام رسید رقابت نزدیک و تماشایی با یکدیگر داشتند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات استانی یکی از مهمترین اقدامات هیئت تنیس روی‌میز استان قم در راستای رشد و توسعه این رشته ورزشی به شمار می‌رود و خوشبختانه هر رقابت استانی که برنامه‌ریزی و برگزار می‌کنیم با استقبال علاقمندان به این رشته مواجه می‌شود.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ بیان کرد: سطح رقابت‌ها بسیار خوب بود زیرا تمام چهره‌های مستعد تنیس روی‌میز قم در این دوره از مسابقات حضور داشتند و در نتیجه ارزیابی دقیقی از میزان آمادگی دختران پینگ‌پنگ باز قم در آستانه رقابت‌های کشوری به‌دست آمد.

وی افزود: به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی پرنشاط، علاوه بر تلاش‌هایی که در بخش قهرمانی انجام می‌دهیم، در بخش همگانی نیز با نصب میزهای پینگ پنگ در سطح بوستان و مراکز تفریحی ورزشی شهر قم، سعی نیز اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

عموئیان بیان کرد: حمایت و پشتیابی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین دیگر ارگان‌ها نظیر شهرداری موجب شده تا میزان علاقمندی مردم نیز به این رشته ورزشی بیشتر شود و در نتیجه پینگ پنگ قم بیش از گذشته مسیر پیشرفت را در پیش بگیرد.

وی یاد آور شد: از بهمن ماه سال گذشته که خانه تنیس‌ روی‌میز واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم نیز راه‌اندازی شده، دست هیئت برای برنامه‌ریزی برگزاری رقابت‌های متنوع استانی و همچنین مسابقات مختلف داخلی و برون‌استانی بازتر شده است.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم در ادامه به کیفیت برگزاری رقابت‌های تنیس روی‌میز دختران قم اشاره و بیان کرد: این دوره از مسابقات در رده‌های سنی پایه و البته به صورت آزاد در بخش بانوان برگزار شد و در نهایت با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

وی ابراز کرد: سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی منطقه دورشهر قم میزبان این دوره از مسابقات بود و مجموعا رقابت‌ها با حضور 46 نفر از دختران پینگ پنگ باز مدعی کسب عناوین برتر به انجام رسید.

عموئیان عنوان کرد: توجه به رده‌های سنی پایه و برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی در کنار مسابقات استانی و اعزام‌هایی که به رقابت‌های مختلفی همچون لیگ و قهرمانی کشور انجام می‌دهیم، به شکل مستمر و ادواری از برنامه‌های شاخص هیئت است که با جدیت مثال‌زدنی کادر اجرایی ما در حال انجام است.

وی به برترین‌های مسابقات تنیس روی‌میز دختران قهرمانی استان قم اشاره کرد و افزود: در پایان این پیکارها سارا کراری در رده سنی خردسالان عنوان نخست را کسب کرد و عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره به زهرا مصباحی رسید، ضمن اینکه زهرا رضاحاجی به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم در پایان اظهار کرد: در رده سنی آزاد نیز هانیه عموئیان با شکست تمام حریفان خود بر سکوی نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد، در حالی که عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی به منصوره شریعت رسید و ساره احمدی رتبه سوم را کسب کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com