کد خبر ۳۳۱۳۷ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵
قائم‌مقام شهردار قم:

تکمیل پروژه‌های درآمدزا در اولویت کار شهرداری قرار می‌گیرد

قائم‌مقام شهردار قم گفت: تکمیل پروژه‌هایی که در آینده نزدیک درآمدهای مناسبی را برای شهرداری به دنبال دارد در اولویت قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم معتمدی در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی منطقه یک شهرداری قم که در سالن جلسات ساختمان اداری شهرداری این منطقه برگزار شد، با اشاره به حجم وسیع تملک‌های موجود در محدوده شهرداری منطقه یک اظهار کرد: اکنون برای تحقق این تملک‌ها نمی‌توان از ظرفیت محدود نقدینگی استفاده کرد به همین علت باید به دنبال راهکارهای مناسب‌تری در این زمینه باشیم.

وی از میزان بدهی شهرداری قم و راهکارهای پیشبرد پروژه‌های شهری یاد کرد و افزود: تکمیل پروژه‌هایی که در آینده نزدیک درآمدهای مناسبی را برای شهرداری به دنبال دارد در اولویت کار قرار می‌گیرد تا بتوانیم بخشی از بدهی‌ها را جبران کرده و رونق جدیدی را در پیشبرد پروژه‌های شهری شاهد باشیم.

قائم‌مقام شهردار قم با تاکید بر اینکه مسئولان بخش‌های مختلف شهرداری قم باید به دنبال افزایش درآمدها باشند، تصریح کرد: در بخش تملک بخشی از پروژه‌های شهری باید از بودجه‌های سفر مقام معظم رهبری بیشترین استفاده را ببریم.

وی همکاری دستگاه‌های اجرایی استان را یکی از لازمه‌های پیشبرد پروژه‌های شهری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و همزبانی بین مسئولین استان بتوانیم سرعت پیشرفت پروژه‌ها را افزایش داده و شهر قم را از منظر شهری به وضعیت مناسب‌تری برسانیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com